уторак, 21. фебруар 2012.

Avene kreme. . .

Imam testere dveju Avene krema, koje sam na jedvite jade iskopala u Rumi u Lilly-ju. Verujem da ste culi za ovaj kozmeticki brend, radi se o medicinskoj kozmetici ciji proizvodi su bogati Avene termalnom vodom, te sastojcima koji nisu iritantni za kozu, i nisu komedogeni(hah po njihovom) Imam Avene Hydrance Optimale legere, i Hydrance Optimale  UV legere sa SPF 20. Odmah moram reci da nisam zadovoljna nijednom od ove dve kreme. Neko vreme ih isprobavam a utisak je sledeci kod obe: Kreme lepo mirisu, fine su i podatne pod prstima, ali to je jedino lepo u vezi s njima. Namazem kremu i posle pet minuta lice mi je zategnuto i napeto, sto meni govori da nisu dovoljno hidratantne za mene i moju dehidriranu mesovitost(smaram sa mojim tipom koze cisto da i nove citaoci budu u toku za koji tip koze pisem):) Mozda bi odgovarale nekom sa standardno mesovitom kozom, koja nije dehidrirana, ali meni ne. Dobro je pa sam nasla testere(s velikom mukom), inace imala sam nameru da kupim ovu UV legere u full size varijanti e tu bih se zeeeeznulaa samo tako. Mozda bi mi varijanta riche vise odgovarala, ako nadjem tester, probacu. I ne vidim cemu tolika pompa oko Avene kozmetike, jer u zadnje vreme dosta citam o njoj, a licno ne smatram da je nesto spektakularno. Koliko sam zakljucila, ili nekom potpuno odgovara ili uopste ne. Ovo je cisto moj utisak, ne morate se time voditi. Ali mooooram da kazem da mi je Venus Aqua 24 krema bila waaaaay more better nego ove Avene. Pisacu i o ovoj Venus kremici koje je za leto i toplije vreme fantazija.Pozdrav svim lepim dama :)























                                                   



                                                                       Sanja <3









2 коментара:

  1. Ja koristim avene legere sa zaštitnim faktorom i prezadovoljna sam. I treba tako da zateže, sprečava da se koža masti, a pri tom je super hidrira. Koža mi je isto mešovita (masnija u T zoni). Savršena mi je kao podloga za šminku i ne prosijam kada je namažem. Koristim u Venus sa vitaminom c, ali samo kada skinem šminku, jer sa njom mnogo brže prosijam.

    ОдговориИзбриши
  2. meni neprijatno zateze kozu, ne osecam da je hidrirana,isusi mi pojedine delove, puder mi ne seda lepo preko te kreme...rich mi je bolja...

    ОдговориИзбриши