уторак, 21. фебруар 2012.

Danasnji ulov u DM-u. . .

Danas mi je sinulo da odem sa dragim do Novog Sada, malo da pogledamo sta ima, ali prvenstveno sam htela da idem da bih kupila zalihe Balea washlotiona, koji sam btw zaboravila da kupim...:D Ali sam zato ulovila dve kremice, jedno mleko za telo i sampon za kosu(koji i nije tako zanimljiv). Malo sam se smirila sto se tice kupovine kozmetike(pod ovim NE mislim sminke, tu sam nepopravljiva : ), stoga sam danas odlucila da ne preterujem. I ovo mleko za telo mi nije bilo nimalo neophodno, jer trenutno koristim 5 komada!!! I ne znam kad cu stici da potrosim. . . Sad sam malo sredjivala kozmetiku, nesto prosledila mami i sestri(mleka za telo, kremice za lice, parfemcice, dezodoranse...) i svasta sam lepo izbunarila, na sta sam totalno i zaboravila :)) Kao npr, Betina Barty mleko za telo od cokolade, koje mi je proslo leto bilo favorit, mali milion krema za ruke koje ne pamtim kad sam poslednji put videla :D Ali da ne davim dalje sa ovim, danasnja kupovina nije spektakularna, ali mozda ce nekom znaciti jer za kremice koje sam kupila nisam vidjala recenzije, generalno su nove na trzistu, a ja cu ih uskoro recenzirati, kad ih malo isprobam i testiram na delu. . .




Wash and go sampon za kosu-smatram da ne moram da pisem mnogo o ovome, verovatno vam je dobro poznat. Koristila sam ga ranije dok se nisam farbala u plavo, pa sam presla na Head&Shoulders, koji je odlican. Medjutim, brzo mi je splasnulo odusevljenje povodom H&S, jer bio dobar za perut, ali nikakvu razliku u  kvalitetu kose nisam primetila. Tako odlucih da kupim ovaj sampon danas. Ovaj je za ostecenu i suvu kosu(yeeeey ta sam), mada svaka verzija mu je dobra, naravno u mom slucaju + balzam/regenerator jer inace muku mucim da ocesljam runo :D Toliko o Wash and go. Ako nemate neke preterane probleme s kosom i vlasistem, koristite ga, nije skup a dobar je.
Balea creme-ol korper lotion ph neutral-po prvi put kupih ovu mazalicu, namenjena je suvoj i osetljivoj kozi tela. Moja je suva da suvlja biti ne moze, ali nije nesto osetljiva(za razliku od lica koje se zamasti, a osetljivo na sve i svasta!!). Namazala sam ga veceras, koza mi je dovna mekana, brzo je upila ovo mleko, iako je masnije strukture. Bice reci o njemu i nesto kasnije kad ga detaljno izanaliziram :) Cena oko 250din. za 400 ml. Povoljno.
Evelin pure control SOS- krema o kojoj sam citala davno na Sminkerici. radi se o kremici koja nam obecava mat look, smirivanje bubuljica i sprecavanje pojavljivanja  novih, Nije da ih imam, ali pretpostavljam da mi nece skoditi malo  isusivanje nekih upalica(volim da kopam pa to ti je). Takodje na deklaraciji je navedeno da nece isusiti kozu, nanosi se ujutru i uvece. Nisam nikad stavljala neke matirajuce/antibakterijske/protiv bubuljica kreme na lice tokom noci, imam utisak da bi mi isusilo lice. Veceras pravim presedan, i stavljam Evelin kremu i s njom odlazim u krevet, pa sta Bog da :)  Sutra je na velikom testu ispod tecnog pudera, bolje bi joj bilo da se dobro pokaze. Ima 75ml a kostala je oko 300din. Iiiiiiskreno se nadam da ce biti dobra....
Iiiiii moja druga antiage kremica Bioten skin defence Antiwrinkle-Venus antiage kremu o kojoj sam pisala sam poklonila baki, jer joj se svidelo kako mirise, pa mi bilo zao da joj ne dam :D   Venus kremica mi je bila ok, ali u ovu Bioten polazem sve nade. Kao prvo, nesto sto je nedostajalo mojoj svakodnevnoj nezi jeste krema sa SPF. Ova kremica ima SPF 15, namenjena je normalnoj ka mesovitoj kozi(naaaadam se da mi nece isusivati kao sto umeju kreme za mesovitu kozu, jer je moja hronicno dehidrirana). Krema ima preprepredivan nezni miris koji ne umem da opisem, koji se ne zadrzava na kozi nesto posebno. Krema je parafin&paraben free. Gospoda iz Biotena kazu da je ova krema bazirana na prirodnim sastojcima(ha, sto vole to da napisuuuu). Sadrzi nar, omega kompleks bogat omega kiselinama koje hidriraju kozu i poboljsavaju njenu glatkost. Preporucuje se aplikaciju ujutru, i takodje kazu da je njena nemasna formula odlicna podloga za sminku, sto cemo tek da vidimo :) Posto kreme za mesovitu kozu imaju tendenciju da me isuse, nadam se da ova nece biti jedna od njih i da cu konacno pronaci neku kremu koju cu stalno koristiti. Vise mi je muka od svrljanja po brendovima trazeci ONU kremu....Sad cu pred spavanje da se molim da mi krema odgovara :D
Eto toliko, u narednim danima cu isprobavati ove proizvode i izneti svoje detaljno misljenje o njima. I da se izvinem za slike koju su  zaista ocajne, slikane su telefonom bez blica. Bice lepse sledeci put :) I ako neko ima predlog za kremicu sa SPF koja je dobra za mesovitu a dehidriranu kozu, neka pise, da uzmem u razmatranje :) P.S. sledece godine u ovo vreme necu imati kozu, od silnog isprobavanja....:( Pozdrav svim lepoticama!!!



                                                            Sanja <3



























4 коментара:

  1. Ukoliko imas jako suhu kozu,mozda da probas takodje Balea proizvod-best age creme öl lotion.Bordo pakovanje sa zlatnim cepom,pakovanje od 200 ml,da te ne zbuni,posto imaju i veci losion,ali je bez dodanih ulja i losiji je.Meni je ovaj puno bolji od tog ph.5.5,a i ljepse mirise jer ph.5.5 poslije nekog vremena dobije i cudan miris

    ОдговориИзбриши
  2. Hmm razmisljala sam o tom losionu, i Bamby ga je hvalila, sledeci put uzimam taj....i sad se vec ovaj ph5.5 oseca cudnjikavo, nije nesto hidratantan, npr sa ureom mi je 10x bolji...ako imate jos predloga, kazite....:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je teget Nivea najbolje mleko za suvu kozu tela!I posle tog naravno Balea urea koja mi je dosadila ali Nivei se uvek vracam kad je koza tela u pitanju,za lice Nivea nono!

      Избриши
  3. Nekako s Niveom nemam utisak da mi je koza hidrirana....znam da mi je ranije bila odlicna...za lice nikad nista nisam koristila.

    ОдговориИзбриши