уторак, 28. фебруар 2012.

Gabrini terra cotta rumenila

Ova rumenila su jako pigmentovana,tekstura im je glatka, lepo se nanosi na kozu i blenda. U sebi sadrzi sitne sljokice,koje licu daju svezinu,nisu prenapadne.  Postojanost im je dobra. Mogu se pronaci u 6 nijansi,od kojih ja imam 101 i 104.
Rumenilo u  nijansi 101 je nezne krem boje,koja savrseno pristaje osobama i sa svetlijim i sa tamnijim tenom. Isprobala sam ga na vise drugarica,i sve su zadovoljne kako im stoji.
Rumenilo u nijansi 104 je boje cigle,ali ako se previse nanese moze da deluje i jako crveno,tako da treba paziti na kolicinu nanosenja,sa obzirom da
su rumenila jako pigmentovana.
                             
 Pakovanje je losije,ja nisam zadovoljna,jedno mi je cak i puklo. Ali sada ima novo i malo cvrsce pakovanje.  Ali to cu lako zanemariti,s' obzirom na hvalitet rumenila,i cenu koja je oko 450 dinara,a dobija se 12g proizvoda,koje je nemoguce potrositi :D  ja non stop stavljam,a izgleda kao novo  :)  Imam i pokusaj slikanja,ali me svetlost i aparat nisu bas najbolje posluzili,nadam se da ce sledeci put biti bolje :)

                Jelena :) :*

Нема коментара:

Постави коментар