среда, 15. фебруар 2012.

Mazalice za telo...

Kao prvo, moja koza je suva preko svih granica! Leti je situacija kao malo bolja, ali u sustini moram uvek da se mazem. Isprobala sam dosta mazalica, retko koja mi bas odgovara. Vecinom proizvodi za suvu kozu sadrze neko mineralno ulje, pa nam daju utisak da su hranljivi jer su gusti itd, ali ustvari samo sede na kozi i ne rade nista. Bar meni. Ono sto mi je pomoglo i sta koristim vec duzi vremenski period jesu sledece stvarcice...klik za vecu sliku.




I imam dve mazalice koje zaista zasluzuju da budu izdvojene u posebnu fotografiju, jer su ucinkovite, jer su jeftine, jer sam ja odusevljena!!! Ovo su prozivodi iz Lilly-jeve linije za negu beba. Inace nisam ljubitelj decje kozmetike tipa Kosili i Bekutan, jer su prepuni mineralnih ulja, ali ova dva proizvoda su sto bi rekli-vrh :) Kremica je hranljiva, i masnija, ali se jako brzo upija. Nije tipa Pavloviceva mast, i takve kreme za bebe. Mazem je svuda, po licu, telu, rukama, usnama i moj je all time favorit. Ulje ne mazem bas svuda :) ali je fenomenalno. Nije kao druga ulja koja sam probala, upija se i koza je zaista hidrirana. Oba proizvoda sadrze hranljiva ulja i sastojci su super. A cena...kremicu sam platila tacno 143 dinara, a ima 150ml...Ulje je slicne cene...ovo je moja iskrena preporuka, nisam nikad imala jeftinije, a bolje stvarcice!!!  I tako zene, pisite sta vama odgovara, sta koristite za negu tela?  



                                                           Sanja <3

Нема коментара:

Постави коментар