петак, 17. фебруар 2012.

Mesovita koza&ciscenje doticne....

Kao prvo da se izvinem za moj prethodni post, jer je ogroman, i verovatno je dosadno citati toliko, ali jednostavno sve sto sam zelela da kazem ne moze stati u par recenica. Sorry, nisam jednostavna :)
Nego, da se vratim na temu iz naslova.Podelicu post na tri dela:UMIVALICE, CISCENJE LICA I SKIDANJE SMINKE. Nekada davno, kad sam bila mlada i zelena umivala sam se Dove sapunom. Ne znam koliko je to bilo dobro, ali vec dugo se ne umivam time. Izbegavam sapune jer mi isuse kozu, i koristim samo soap free kupalice za lice. Moj izbor se sveo na sledece
 BALEA MED PH HAUTENEUTRAL: Sredstvo za umivanje bez sapuna. Ovo je odlicna stvar. Ja je imam u dopunskom pakovanju, ali sipam po 150ml u tubu od takodje Baleine umivalice, za suvu kozu(roze tuba, inace uzas teski, kao da se tablom slanine trljate po  licu, niti umije, niti ocisti, fuj bljak!!!). Skida sminku, mogu reci detaljno. Jedino sto mi preostane da minimalne ostatke maskare skinem dodatno. Ova umivalica je namenjena osetljivoj kozi lica, mada mislim da bi odgovarala svim tipovima jer detaljno pere  a nimalo ne isusuje, sto je meni najbitnije! Cena dopunskog pakovanja oko 250din. P.S. prvi odlazak u NS i obnavljam zalihe ovoga :)

MAMMA&BABY BODY WASH: Lilly-jeva linija za bebe. Ova umivalica je takodje odlicna, kombinujem je sa Baleinom. Soap free formula(za razliku od baby proizvoda nekih drugih proizvodjaca grr), cisti sasvim dobro, skida sminku pri umivanju, nije agresivna i ne isusuje. Primarno nije namenjena umivanju lica, niti skidanju sminke, ali taj posao olicno radi. Nekad se i tusiram ovim. Ne stvara penu, ali ne dajte da vas to zavara, jer je ovo zaista dobra stvar, a plus je i prilicno jeftina, na akciji sam kupila 500ml za oko 200 din. Dobro, zar ne? :)

Prelazim na odeljak o ciscenju lica.
GARNIER EXFO BRUSHER:  Kupljen po preporuci blogerke Make Up Make Out.
Ovo sredstvo za ciscenje lica je jedno od agresivnijih. Verujem da ste videli kako izgleda. gel koji se unutra nalazi ima iritantan miris deterdzenta za sudove. Dlacice koje vrse piling lica su mekane i prijatne pri koriscenju. Za ovim posezem kad mi lice poludi, kad me napadnu bubuljice, neke sitne upale itd. I za to je odlicno. Dobro se istrljam ovim, isperem i namazem sloj Pantenola, i lice dodje na svoje. :) Ovo sredstvo je iskljucivo za mesovite i masne koze, nikako za suvu ili normalnu, jer bi bilo preagresivno.

FREEMAN CLAY MASK:  Moja prva kupovna maska za lice. Ovo je jedna odlicna, ucinkovita i isplativa maska. Dolazi u pakovanju od 150ml, koja ce dugo trajati, jer je potrebna mala kolicina da bi se namazalo celo lice. Lice mi se procistilo i manje se sija od kada se maskiram ovom maskicom :) Moja preporuka za mesovitu kozu :)
I jedna stvar kojom povremeno toniziram lice je Borna kiselina( Acidum Boricum). Pomaze mi kad na licu imam neko crvenilo ili upaljen mitiser. Nedavno sam osip po kolenu( Bog zna odakle se tu stvorio)resila bornom kiselinom natopljenom u vaticu. odlicna stvar, kosta 60 din. za 100ml u apoteci.

Iiii dosli smo do zavrsnog dela ovog ogromantnog posta, a to je skidanje sminke. Obicno kad skidam sminku, prvo se umivam nekim od gore navedenih sredstava. Umivalica mi opere skoro sve s lica. Ponekad mi ostanu ostaci maskare ispod ociju, i to skidam ovim VENUS MOISTURIZING CLEANSING MILK. Ne mogu reci da je fantasticno dobro, nisam nijednom probala da skinem svu sminku sa lica ovim mlekom, jer ja dok se ne umijem to za mene nije skinuta sminka :) Za skidanje ostataka sminke sa ociju je veoma dobro. Eto, ako vam je dosadno preko vikenda, citajte ove postove od po par kilometara, nadam se da nisam smorila! :D Kiss za svee!!!








                                                  Sanja <3









 

2 коментара: