петак, 17. фебруар 2012.

Mesovita koza&nega...&post od 6 kilometara

Ozloglaseni tip koze-mesoviti, imam tu neizrecivu srecu da ga posedujem!!! :D Pre par godina koza mi je bila suva, a onda u presla u mesovitu(i dehidriranu) i od tada mi je teze da je negujem na pravi nacin. Smatram da je odgovarajuca nega koze kljucna za lep izgled koze, prevencija starenja, i naravno-svaka sminka ce lepse izgledati na negovanom licu. Nedavno sam negde procitala "savet" ocigledno nedovoljno iskusne devojke-devojcice, da njenom licu ne treba krema i da ni mi ostali ne moramo da je stavljamo ukoliko stavljamo tecni puder na lice! Jer bi jelte, puder trebao da odglumi i kremu. Sto po meni nije bas najpametnija ideja. Ja bez kreme ne mogu da zivim. Stavljam je kad god operem lice.
Takodje, otkad mi je koza postala mesovita, pojavile su se i prosirene pore oko nosa(koje me btw izludjuju), prosijavanje na T zoni, klizanje sminke sa lica itd. I ja sam tako lutajuci medju proizvodima naisla na njih nekoliko koji mi pomazu da drzim pod kontrolom svoje lice. Svi proizvodi koje koristim su vecinom dostupni svima, i nisu skupi.



Pocinjem sa gornjim redom, s leva na desno:
MY HOLLY GRAIL: Najpametnija krema za lice-PANTENOL(Galenika). O ovoj kremi imam samo reci hvale. Kad mi lice ispuca od hladnoce, vetra, malo Pantenola i ja sam kao nova. Vec duze vreme je koristim kao nocnu kremu(po preporuci jedne tete iz apoteke). Preko dana je namazem kad sam kuci i kad ne idem nigde jer mi je malo masnija, pa ne bi bila dobra podloga za sminku. Dobra je za ostecenu kozu, kod opekotina, posekotina, podstice regeneraciju koze. Citala sam da pojacava maljavost, sto je totalna glupost. Za maljavost su odgovorne druge grupe hemijskih jedinjenja. U svakom slucaju, pantenol je kremica o kojoj se premalo prica, s obzirom da je fenomenalna. Inace, mrzim natpise na proizvodima "all skin type", ali moram reci da je ovo zaista takav proizvod. Mozda ne kao redovna nega, ali svakako kao dopuna evridej rutini.P.S. nemojte ovaj pantenol brkati sa Crystal Derma pantenolom.

OLEA YOUNG KREMA: Ovo je kremica namenjena mesovitoj i masnoj kozi. Na njoj pise da nam omogucava shine control i moisturizing. Kad sam je videla na polici Idee(valjda je tako ispravno da napisem :D )i prostudirala sastav, zakljucila sam da za stotinjak dinara ne gubim mnogo, ali mogu mnogo da dobijem. I kupim ja kremu. I testiram je na celom licu. Prvi utisak-zaista je dobar moisturizer(ovlazivac :)))) ). Iako mi je koza dehidrirana, nigde me nije zatezala niti peckala kad nanesem ovu kremu. A s druge strane, shine control je odlican. Preko kreme sam stavila Healty Mix puder(Bourjois), i izdrzao je preko 5 sati bez prosijavanja, bez blotovanja, sto kod mene inace nije slucaj. Nikad. Moja preporuka, ako imate tip koze slican mom. Nije skupo, sve i da pogresite. :)

BALEA CELL ENERGY: Kremica koju povremeno mazem, cisto zato sto mi od nje lice bude nenormalno barsunasto, iako je to jedini utisak koji krema ostavlja na mene. Nije preporucena mojim mladjanim (20 hihi) godinicama, pa valjda zato ne vidim neki poseban ucinak. Ali eto, dovoljno je dobra da bi zasluzila mesto u mojim omiljenim mackalicama za lice.

Donji red, s leva na desno:
VENUS DOUBLE LIFTING ANTI WRINKE CREAM: Nedavno sam zakljucila da mi treba krema protiv bora, jer sam ja, jelte vec u ranim tridesetim :D I u Lilly-ju snimim ovu kremicu, i to na snizenju. Bila je oko 500 din. Ne pise za koji je tip koze, ali eto mom odgovara. Potrebna je mala kolicina kreme za celo lice. Lepo neguje, ali ne primecujem da mi utice na ove moje silne bore :D No, to nisam ni ocekivala, jer ne verujem da ijedna krema moze da obrise bore s lica. Odgovarala bi i suvim kozama. Zamerka ovoj kremi jeste njen intenzivan miris. Nisam ljubitelj mirisljavih mackalica za lice, imam uvrnutu teoriju da to licu smeta, iako nisam alergicna na mirise u kozmetici niti sam ikad primetila da mi skode :D. I jos jedna stvar, pri dnu liste sastojaka ima neki tamo Mineral oil :) pa ako je neko alergican ili mu smeta, zaobidjite ovu kremicu. Ja izbegavam mineralna ulja, ali nisam primetila da mi skodi bar u ovoj kremi.

DNEVNA KREMA SA BADEMOM: Je proizvod apoteke Pharmacity, i meni sluzi kao nocna krema jer je jako hranljiva. Ima intenzivan miris bademovog mleka, nije mnogo masna, nekom bi prosla verovatno i kao dnevna krema. Uglavnom, meni je super.

MAMMA&BABY SOFT CREAM: je takodje jedan od mojih favorita. Vec sam u nekom od postova pisala da je mazem svuda. Bukvalno.Odlicna je, nije masna, brzo se upija. Dobra je i meni sa mesovitom kozom, a i mojoj Jeci koja ima normalnu kozu. Opet moja preporuka, a ako vam ne odgovara iskoristicete je za telo. Mada, ja bih tako volela da se ova krema svima svidja, jer je preeedivna :) I jako lepo mirise, ne napadno, nego nezno bebeci...probajte :)

Da napomenem, ne koristim sve ove proizvode svakodnevno, nego ih vrtim u krug jer osetim kada mi se koza zasiti jednog proizvoda. Toliko  o mackanju lica, sledi post o ciscenju i skidanju sminke...

                                                   Sanja <3


Нема коментара:

Постави коментар