петак, 17. фебруар 2012.

Nega normalne koze :)

Posto je moja Sanjica vec napisala kako neguje svoju mesovitu kozu,odlucila sam da i ja napisem kako negujem normalnu kozu. Nemam puno kremica kao Sanja,zato sto mi nisu potrebne. Umivam se Dove sapunom jer sam tako navikla vec godinama,mada mnogim devojkama takva nega ne odgovara,jer im sapun puno isusi lice.
Na slici su tri stvarcice koje ja svakodnevno koristim. Krenimo sa leva na desno. Prva u nizu je Dove krema,ovu kremu koristim jako dugo,i navikla sam na nju,prosto ne mogu da zamislim dan da je ne namazem. :) Uglavnom je koristim kao nocnu kremu zato sto je jako masna,i nije bas najbolja podloga puderu. Sledece u nizu je Essentials 3in1 sredstvo za ciscenje lica. Namenjeno je ciscenju celog lica,ali ja ga uglavnom koristim da skinem ostatke maskare oko ociju. U sebi sadrzi vitamin E. Malo je cudnijeg mirisa,mirise na nekakve trave,ali meni odgovara. Lice bude kao svila kada se ocisti sa njim. Ostala mi je jos Avonova kremica,iz naturals kolekcije. Gelaste je teksture,koza je brzo upije,sto mi je super kad odmah nakon nje zurim da nanesem puder. Uglavnom je nanosim ujutro. Ima blag miris mleka i meda. Meni odgovara za moju normalnu kozu,odgovarala bi i kombinovanoj i masnoj kozi,a za suvu kozu vec nisam sigurna,jer nije nesto posebno hidratantna. To bi bilo sve za sada. Cmokic :)
                                     
                                                        Jelena :)

Нема коментара:

Постави коментар