уторак, 14. фебруар 2012.

Nega ruku i usana u ovo ledeno vreme. . .

Gotovo cele godine imam problem sa kozom ruku, jer je jako suva, i ponekad ispuca. To niti je lepo za videti, niti je lep osecaj, posebno kad ih trljam a one suste!!! Probala sam more krema za ruke, i retko koja mi je odgovarala. Neke su pune parafina koji se nece upiti do sudnjeg dana, ruke mi budu masne i glibave. Neke su vodunjave, i kad ih namazem rezultat je kao da nista nisam mazala. Predlozicu vam ono sto meni odgovara, posebno sad kad mi ruke ispucaju cim bez rukavica izadjem napolje, makar i na par minuta da nahranim kucu. Proizvodi koje koristim su vecinom dostupni svima, i nisu skupi...
Nego, tu su i usne. S njima takodje imam problem cele godine, a sad ponarocito, preko celog dana moram nesto mackati po usnama da ne bih zavrsila sa kraterima po njima! Za usne imam jako malo ucinkovitih proizvoda, videcete u slicicama!
Ova Avon care krema je namenjena nezi lica, medjutim meni za lice ne odgovara jer ima mineralno ulje, ali za usne jeee fantazija!!!  Sloj ispucalih usana se oguli kad nanesem ovu kremu, a za sobom ostavlja usnice mekane za kiss kiss :)




I par stvarcica koje su me razocarale sto se tice nege usana i ruku. Na prvom mestu Fitogal krema za ruke. Ne, niposto i nikako, bar za mene. Masna je do bola, ne upija se nimalo, samo dzedzi na rukama. I na drugom mestu, lip stvarcica-Dr Fix balzam za usne od nane. Nanu im njihovu, nista ne neguje, cini mi se da mi jos dodatno isusi usne! Ako imate pitanja oko ovih prizvoda, pitajte slobodno...I kazite koji su vasi favoriti sto se nege ovih kriticnih podrucja tice? :) Sledi post o nezi koze lica preko zime....Pozz, kuckamo se



Sanja   <3



















1 коментар:

  1. Umirujuća svojstva Aloe vere idealna su za negu vaših usana. Kombinacija aloe, jojobe i pčelinjeg voska čini jedan od najkvalitetnijih proizvoda za usne danas prisutnih na tržištu. Aloe Lips umiruje, neguje i vlaiži ispucale i suve usne.

    Bilo da se nalazite na skijanju, sunčanju, ili uživate na svežem vazduhu, ovaj kompaktan proizvod uvek će vam biti lako dostupan i pri ruci.Redovno mažite usne da biste čuvali njihovu vlažnost, posebno u tešlim ill ekstremnim vremenskim uslovima.

    ОдговориИзбриши