уторак, 21. фебруар 2012.

Nega usana :)

Kako mi u ovo veoma hladno vreme usne nenormalno pucaju,iz kuce ne izlazim bez balzama. Mogu vam reci da mi je ove zime top 1 lilyjev balaz za usne iz njihove apoteke. Prijatnog je mirisa,neguje ispucale usne,i plus tome je jeftin. Jedina mana mu je sto se mora vaditi prstom,pa mi to deluje malo nehigijenski,al' sta sad. :) Vandini balzam mi je podjednako dobar kao i lilyjev,kada ga namazem cini mi se da ispucali sloj usana nestane,i usne ostaju mekane i lepe. Prijatno sam iznenadjena i very me balzamom za usne iz oriflame,mogu reci da sam ga vec par puta uzela. Posto volim mirisljave balzame cesto koristim i labello od jagode i farmasi balzam koji mirise na banannu,mmm :) Jos jedno labelo koje vidite na slici je For Men iz oriflame,koje ponekad "slucajno" uzmem od brata. :) Cmokic :)
                                                  Jelena :)

5 коментара:

  1. Ooo pa znala sam da cu te zaludeti Lilly-jevim balzamom, jer stvarno je prava stvar, a do 16. je bio na snizenju za nekih 80 dinara!!! Kupila sam u zalihama, i sad se samo mackacim :DD

    ОдговориИзбриши
  2. hehe,pa kad je dobar,znaci bice zaliha i za mene :D :*

    ОдговориИзбриши
  3. Lilly balsam je odlican, koristim ga stalno i kupujem ga svaki put kada posetim Srbiju. Odlican blog, keep up the good work!:-)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam se zimus navadila na njega,i samo njega koristim u zadnje vreme :) Hvala :)

    ОдговориИзбриши