среда, 15. фебруар 2012.

Piling za lice i telo....

Nikad nisam koristila kupovni piling za lice ili telo. Od mame sam pokupila recept za domaci piling :) Izmesajte u manjoj siroj cinijici:
-palentu(kukuruzni griz)
-med
-mleko u prahu
Necu vam reci tacnu gramazu koliko cega ide jer ni sama ne merim. Prvo naspem palentu i na osnovu kolicine palente dodajem ostalo. Trebalo bi da dobijete ravnomernu masu, znacete i same koje konzistencije, da je lepo mozete uzeti u ruku, da ne curi. Ovu muckalicu ostavim na licu i kao masku. Ne znam koliko je mleko u prahu dobro za lice, ali meni nije pravilo nikakav problem. Cak naprotiv, koza mi bude lepa i mekana. Probajte, nije skupo, dobijete solidnu kolicinu za vise nanosenja, i radi posao...Radila sam piling lica i secerom. Na vlazno lice natapkati secer, sacekati da se osusi i onda laganm pokretima masirati i pilingovati :) Medjutim, meni se ovaj nacin ne dopada previse, jer mi je preagresivno, budem crvena u licu, bas mi iziritira kozu bez obzira koliko nezno masiram....Sta vi korisite za piling lica, a sta za telo?? Da li preferirate nesto iz domace radinosti, ili ipak vise verujete kupovnim proizvodima? hahaha zaboravila sam da napisem jos nesto-uvek poludim dok ne sperem palentu sa sebe, kad pilingujem telo :D ostace vam sigurno par zrnaca :DD
                                                        

                                                       Sanja <3

Нема коментара:

Постави коментар