среда, 15. фебруар 2012.

Taft instant volume powder...

Verovatno ste vec videli reklamu za taftov lak u prahu,i zapitali se vredili ga kupiti,dali daje isti efekat kao na reklami. Ja sam izuzetno zadovoljna,imam kosu do ramena,i ovaj lak radi svoj posao. Nisam sigurna koliko ce razbarusiti dugacku kosu,ali ga mozete koristiti da istaknete profil. Na bocici pise da puder istresemo na dlanove i onda protrljamo po kosi. Ja inace to ne praktikujem,puder stavljam direktno na kosu jer tako dobijam veci volumen. Kosa bude malo suvlja i gruba,ali meni to licno ne smeta. Bocica sadrzi 10g proizvoda,i trebala bi da traje do 50 nanosenja,mada ce meni i duze trajati zbog duzine kose. Dali ste se susreli sa ovim proizvodom,kakvi su vasi utisci?

                                 Jelena :)

Нема коментара:

Постави коментар