четвртак, 23. фебруар 2012.

Ne znamo sta nosi sutra. . .

Na svom omiljenom makeup blogu sam procitala uznemirujucu stvar! Blogerka http://thebeautifullifeofthegirlnextdoor.blogspot.com/  je obolela od opake bolesti-Rak debelog creva. Ima samo 26 godina, malu cerkicu i muza. Ja sam se jako potresla, inace se jako plasim bolesti, a sad sam vec u panici. Redovna zdravstvena kontrola ne kosta mnogo, a moze mnogo da znaci. Kolonoskopija(pregled debelog creva) nije bas uobicajena stvar koju ljudi kontrolisu, ali eto nije na odmet otici i pregledati se. Pogotovo sto zivimo na podneblju gde je crveno meso jedno od glavnih namirnica, mnogo masna hrana, ljudi dosta puse,a to sve utice na pojavu raznih oboljenja, ne samo kancera debelog creva. Takodje, redovan pregled kod ginekologa bi trebao da bude POD OBAVEZNO u zivotu svake zene. Nismo ni svesne koliko svakodnevni stres, losa ishrana, slaba fizicka aktivnost uticu na nase zdravlje. Naravno, ne mozemo zasigurno znati da cemo se redovnim vezbanjem odbraniti od maligne bolesti, ali neki trud se mora uloziti za nas dalji zivot. Znaci zene, redovna kontrola kod ginekologa, testovi krvi(svi moguci parametri), trazite od svog lekara upute za preglede, ne treba se stideti otici kod lekara kao sto sam primetila da mnogi zaziru od toga da okolina ne bi pricala o njima kako su bolesni!!!!! To je potpuno pogresan pristup stvari. Kad je moje zdravlje u pitanju nije me sramota da odem npr kod psihijatra da porazgovaram cisto s njim, ako imam potrebu za tim. Ako me boli zub, oticu zubaru. Ne treba svoje zdravlje uzimati zdravo za gotovo, nego ulagati u njega i koliko toliko se truditi da vodimo zdrav zivot. Svakodnevni stres je ubica nasih organizama, zato se trudite da svaki dan uradite nesto sto vas cini srecnim, sto vas raduje, smejte se mnogo, idite u setnju, vozite bicikl, radite "one" stvari :D jer naucno je dokazano da je uticaj zdravog sexa u svakodnevnom zivotu jedna velika vakcina za razne bolesti :)) Eto, nadam se da nisam udavila, mada bih imala jos toga da pisem. Ovo sam bez mnogo razmisljanja napisala, jer mi je jako zao zene sa pocetka price, nisam nikad bila ozbiljnije bolesna, pa mi to deluje tako daleko, ali u sustini sve je moguce, zato cu pokusati da svoj zivot vodim sto urednije i skladnije, da bi mi se to kasnije isplatilo kroz zdravlje!


                                                            Sanja <3

Нема коментара:

Постави коментар