субота, 17. март 2012.

Affinitone 24h...

Imali ste prilike u zadnjih godinu dana na raznim blogovima citati o njemu,neke i isprobati,ali zelim da napisem i moje misljenje,s' obzirom da ga koristim od kad se pojavio u nasim parfimerijama. Pre svega zadovoljna sam sa vecinom maybelline pudera,a ovo im je jedan od najboljih po meni. Puder dolazi u staklenoj flasici sa pumpicom,i kao kod vecine pudera ima 30 ml. Prekrivenost mu je srednja ka jakom,moze se nadogradjivati,a da ne ostanu fleke. Ima silikona u sebi,lepo se razmazuje,ne pravi grudvice (sto je uzas ako osetim neku na licu,momentalno idem da se umijem). Moja koza je normalna ka kombinovanoj (to zavisi od doba godine,zimi je normalna,a leti kombinovana) i ovaj puder mi stoji na licu koliko je god potrebno,ne bas 24h,ali do 10 sati da,duze nisam imala potrebe da ga imam na licu. Letos sam samo njega koristila,jer je radio posao,nije bilo potrebe ni da ga setujem. Letos mi je odgovarala nijansa 32 golden,jer leti dosta pocrnim. Izbog nijansi mu je mozda jedina mana jer je ubosti pravu nijansu zaista izazov. Posto sam zimi dosta svetlija,ne mogu nikako da nadjem odgovarajucu nijansu uzela sam 30 sand i ona mi deluje malo svetlo,a 32 tamno pa ih moram kombinovati. Ne znam kako prekriva pore i bore jer ih nemam. Dobra stvar kod njega je sto ima SPF 19,sto je leti super. Ko ima masnu kozu ne preporucujem ga,jer ga moja drugarica uzela,i spadne joj sa lica za 2-3 sata,kao da ga i nije stavila,tako da ga izbegavajte. Sto se mene tice za cenu od 700-800 dinara dobijate  jedan sasvim dobar puder.





32 GOLDEN-slikano na dnevnoj svetlosti











30 SAND-slikano na dnevnoj svetlosti

2 коментара: