субота, 17. март 2012.

Bez cega ne mogu....

Mislim da svako ima svoju proverenu makeup ili odevnu kombinaciju, sa cime zna da ce postici efektan izgled uz malo truda. Kao sto jednom Makeup Makeout rece, mogu biti Bog zna kako obucena i isfrizirana ali ako nisam nasminkana to mi je propast sveta :) Mnogo sam sigurnija u sebe kad znam da mi je kapak iskonturiran i kad nemam podocnjake :D Nabrojacu sta koristim svaki dan i kakav makeup mi je najbrzi za napraviti kad moram da ustanem u 6, pola 7 . Oci svaki radni dan sminkam isto. Konturiram kapak senkom GR 208, a preko celog kapka nanosim GR 202. Debeli lajner i oci gotove za 2 min. Na obraze stavljam bronzer koji malo izblendam i po jagodici, ali tek tek i gotovooo :)

Affinitone 24h u nijansi Sand 30

Bronzer Golden Rose terra powder SPF 15 u nijansi 103(koji je predivna srednje pigmentovana, neutralno-ka toploj boji, za svetle devojke savrsen, cak i po danu!!)

Kost olovka za obrve u nijansi 04(savrsena olovka za obrve, prilagodjava se i svetlijem i tamnijem tenu i kosi, zaista je odlicna za samo 100din!!!!)

Eyeliner Golden Rose Perfect lashes(najobicniji u crnoj tubi sa zlatnim zatvaracem)

Maskara I <3 extreme

Korektor za podocnjake Artdeco perfect teint concealer u nijansi 5

Cetka za rumenilo iz Oriflame-a koja je prilicno stara ali za bronzer i pecena rumenila je savrsena

Cetka za blendanje iz Oriflame-a(jako dobra za nabrzaka sminkanje)





Catrice ruz u nijansi Be natural(perfect nude za mene)

Moja DIY paleta koja je veoma siromasna jer su u njoj zemljane boje, koje sam imala svega tri u mono pakovanjima, sve ostale su mi u paletama ili quadovima. Ali ove tri su mi neprikosnovene. Ustvari ove dve mat su mi nezamenljive. :) Pogledajte samo kako su lepe :





                                         Golden Rose mono mat senka br.202



                                         Golden Rose mono mat senka br.208



                                                        Sanja <3

Нема коментара:

Постави коментар