четвртак, 01. март 2012.

Bioten kremica

Kremica Bioten antiwrinkle koju sam kupila u DM-u(verzija za masnu kozu) je jedna jako fina kremica :) Lepa je pod rukom, podatna, lepo se razmazuje i ne treba je puno za celo lice. Ali pala je na testu. Nije mi dovoljno hidratantna, lice me malo zateze od nje. Ipak mi vise odgovaraju kreme za suvu i normalnu kozu, te nisam casila casa nego odletela u parfimeriju i kupila verziju za suvu i osetljivu kozu :) e tu vec mogu da kazem da sam veoma zadovoljna!!! Krema je gusca od ove namenjene mesovitoj kozi. Hidratantnija je mnoooogo, ali mislim da za bas jako suvu kozu nije pogodna, jer moja je ipak mesovita a odgovara mi sto znaci da bi za suvu bila verovatno nedovoljno hidratantna...ja sam zadovoljna ovom drugom....dizajn ambalaze nije nesto narocito inovativan niti kreativan, ali ja ionako ne padam na ambalazu. Nacula sam da Bioten pakuje Afrodita, a sa njima sam imala samo dobra iskustva. I ova moja nova ljubimica je paraben&parafin free :D   iiii evo jeeeee





Zar nije prelepa? :D a tek kako mirisee...aaa....prelepo nezno, osvezavajuce, divna jeee :) ne podnosim sinteticke mirise poput onih koje imaju Bozen kreme. Jednom sa kupila Bozen kremu, sto bi rekli mal' nisam umrla!!! Uskoro cemo napraviti jedan mali giveaway bez nekog posebnog povoda, pa budite u toku :)
P.S. i ja sam dobila svoj Elizabet Arden korektor :)) pitajte me jesam srecna? :D i pitajte jel savrsen? i pitajte da li ga vise necu moci uzeti kad ga potrosim :((((((((((((((((((((




                                                                Sanja <3



3 коментара:

  1. Анониман20. март 2012. 06:00

    Izvini, koliko kosta ta Bioten krema?

    ОдговориИзбриши
  2. Kremicu sam platila oko 500din. Mislim da je sada na snizenju u Lilly-ju ali nemoj me drzati za rec :D

    ОдговориИзбриши
  3. Moze li sastav te kreme? Kao i koju medicinsku kremu koristis za noc i gde mogu otici da mi naprave ili da kupim? (odnosi se na ovaj post- http://www.ana.rs/forum/index.php?topic=67723.msg4254164#msg4254164 )
    Kao i sastav one Olea kreme - Olea Optymal hidration za dan.

    Hvala :)

    ОдговориИзбриши