среда, 14. март 2012.

Biti il' ne biti??

U poslednje vreme provodim po cele dane na fakultetu, drndam se tamo 'vamo. I to me nervira jako, pogotovo sto sam frik za pranje ruku, a na fakultetu ne mogu svaki cas ici da ih perem. I tako sedim, slusam i mahinalno se diram po licu, i sutradan CVRC dve potkozne bubuljice na mestu gde ih nikad ni je bilo. I zato znam da su zbog bakterija koje pokupim na fakultetu. I odem ja kod dermatologa da mi preporuci nesto sto se srediti bubuljice preko noci(bas nisam zahtevna a :D ) jer se jelte sminkam evri dej i hocu savrseno lice..i pitam ja doktorku da li bi bilo dobro da uzmem neku kremu sa vocnim kiselinama, za lokalnu primenu na bubuljicu...kaze mi ona da ni slucajno ne uzimam to, nego neki Medical Plants serum protiv akni, i kako je taj serum 10x jaci od neke tamo vocne kiseline.
A ja sam resena da kupim neku kremicu sa vockicama, samo ne znam koju. Citala sam o Avene Cleanance K, Aknefug(Dercome Clear) vise ne znam ni sama koliko sam imena procitala.
Jeste koristili nesto slicno i kako vam se pokazalo? Bojim se da ne napravim neku zvrcku po licu, osetljiva sam na njega Boze sacuvaj, najmanja bubuljica ucini da se sekiram tri dana :D
edit: nasla sam apoteku koja ima punu kesu raznih testera, uzela sam 5 Avene testera, nadoknadjujucu kremu za suvu kozu, clenanance K, bogatu hidratantnu sa spf(koja je btw divna),neku masku za hidrataciju i obicnu legere hidratantnu. Pa ce mi nesto valjda odgovarati..:)

Sanja <3

Нема коментара:

Постави коментар