понедељак, 12. март 2012.

Cheap but chick. . .

Evo nesto za devojke koje uvek vole lepo da mirisu, ali da ne daju brdo novca za dobar parfem svako malo....jer generalno, original parfemi su skupi, i malo koja nezaposlena devojka\zena moze sebi da priusti neku nabudzen parfem. I ja sam jedna od tih, pa pokusavam da se uklopim u svoj budzet. Pre neki dan sam sasvim slucajno kupila parfemcic B.U. Heartbeat, i odusevila sam se!!!!
O njemu sam saznala da je vocno cvetna kategorija, mada ja tu nista cvetno niti vocno ne osecam. Ovo je jedan topao parfem sa izrazitim mirisom vanile i sandalovine, to se najvise oseti. Ali nije ona napadna vanila, koja davi mene i siru okolinu(Hypnotic poison-nekad sam ga tako volela ali kad su poceli da ga eksploatisu po gradu, da svaka devojka mirise u nenormalnoj kolicini na ovaj parfem-ljubav je prestala). Rekla bih da ovaj parfem umotava u svoju auru, malo jace mirise na alkohol kad se nanese, ali posle par minuta razvija se ta vanila, koja vas toplo ususkava :)
Iako je vanila dominantna nota, mislim da je ok i za leto, naravno ne okupati se u njemu(kao ni u jednom drugom parfemu)...Ovo je redak parfem koji se svideo i mom dragom....Za Crystal Noir mi je rekao da mu mirisem na mesavinu cajeva :D tako da sam sa ovim B.U. ubola premiju :D
Moja preporuka za ovaj parfem, za male pare dobijate jako lep i postojan parfem....












3 коментара:

  1. Ja sam ga jednom dobila na poklon.Po meni neki vid kopije Amor Amor od Cacharel-a,solidno postojan

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam ga jednom dobila na poklon.Po meni neki vid kopije Amor Amor od Cacharel-a,solidno postojan

    ОдговориИзбриши
  3. I ja bih rekla da je kopija Amor Amor, nije los parfemcic, za svaki dan dusu dao :) mada i ostali B.U. nisu losi,moj i Jelenin zajednicki favorit je B.U. Trendy, jedan postojan, upecatljiv parfem...

    ОдговориИзбриши