субота, 03. март 2012.

Depilacija nausnica. . .

Ja vise volim da kazem brkovi!!! :) Zasto bi to kod muskarca bili brkovi, a kod zena nausnice :D
Od skoro sam pocela da ih depiliram. Imala sam jako male bele dlacice, kojim u sustini i nije bila potrebna depilacija, ali sta cu ja sam kao mali majmun i sve bih da probam :) Ali eto nisam se pokajala, promena se primeti, mnogo lepse izgleda kada stavljam nude karmine, i ja se lepse i sigurnije osecam....Kad sam prvi put skinula nausnice, koristila sam secernu pastu koju sam pripremila kuci za depilaciju neceg drugog(u medjuvremenu mi je topilica za patrone voska rekla dovidjenja, nece da greje vosak uopste) ali nisam bila zadovoljna ucinkom. Nisu skinute sve dlacice, i jako mi se nadrazio taj deo iznad usne. Namazala sam ga debelim slojem pantenola, i do jutra je sve bilo ok. Citajuci na forumima. devojke su hvalile Lycia tracice za depilaciju. Njih ima raznih, za osetljivu  kozu, za normalnu kozu, pa professional linija. I odem u Rodu i kupim sebi ove Proffesional strips....Uz njih dobijate uputstvo za upotrebu, maramice natopljene uljem za skidanja ostataka voska sa brkova :D i 20 tracica sa voskom. Ja sam PREZADOVOLJNA  ovim tracicama. Ne mogu ih uporediti ni sa jednim drugim jer sam samo njih koristila ali mislim da ispunjavaju sve uslove za kvalitetnu tracicu za depilaciju :)
Inace mi je koza dosta osetljiva, kad cackam po licu, crvenilo mi se cesto ne smiri ni do jutra(sa sve pantenolom, aktivnim kiseonikom itd drustvom za smirivanje crvenila i upala). Ocekivala sam da mi crvenilo nakon depilacije ostane DANIMA poznajuci svoju kozu, ali sam se prijatno iznenadila. Crvenilo se zadrzalo desetak minuta nakon depilacije, namazala sam pantenol i sve je bilo ok. Iritacija, sitnih bubuljcica nije bilo, nikakvog osipa, bas nista!!! A sve do jedne dlacice je iscupano!!!! Svima koji tragaju za kvalitetnim tracicama koje za male pare rade svoj posao odlicno, preporucujem Lycia professional strips!!!











4 коментара:

  1. e bas me nasmija ... "ja vise volim da kazem brkovi" hehehehehe
    poz iz beca :*

    ОдговориИзбриши
  2. Pa istina, sto bi se zenski brkovi bili "nausnice" :D pozdrav i tebi iz Sremske Mitrovice :D

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam kupila šećernu pastu i juče sam odstranila nausnice(brkove) šećernom pastom, sve je prošlo ok, nemam nikakvu iritaciju kože, nemam više brkove, koža je glatka i smirena.
    ALI!!! Vidi se siva senka iznad usana, dakle nije mi boja kože normalna nego nekako sivkasta, dakle tamo gde su bili brkovi - sada je tamnija sivkasta koža kao kod muškaraca nakon brijanja!
    Plus što je moja koža lica jako jako svetla i bleda, tako da je taj sivi trag brkova još izražajniji.
    Jel imaš neku ideju kako to da rešim da se ne vidi taj sivkasti trag brkova?
    Šta mi vredi što više nemam brkove kad imam trag brkova iznad usana :(

    ОдговориИзбриши
  4. Možda se dlačice nisu iščupale iz korena zato što sam pre depilacije kožu iznad usana prebrisala 70% alkoholom (vatom natopljenom alkoholom)? Ali dlačice mi više ne rastu, a siva boja nadusnica ne prolazi :(

    ОдговориИзбриши