недеља, 11. март 2012.

ELIZABETH ARDEN POWDER

Elizabeth Arden-ceramide ultra lift and firm. Ovo je tecni puder kojim sam ja bukvalno odusevljena. Nikada nisam probala bolji puder,koji se potpuno stopi sa kozom,kao da ga nemam,a lice mi izgleda besprekorno. Imam ga u nijansi Buff 08,izbor nijansi je velik,ima cak 15-16 razlicitih nijansi. Ima Spf 15. Lako se razmazije,potrebna je samo truncica. Ima srednju do jaku pokrivenost. Namenjen je normalnoj i suvoj kozi,mada ja imam kombinovanu i super mi je. Takodje moja drugarica ima masnu kozu,zadovoljna je jako,i nakon par sati joj lice ne prosija,za divno cudo. Hidratantniji je od ostalih pudera koje sam koristila. Dolazi u maloj staklenoj teglici,sa 2 zastitna poklopca. Malo mi deluje nehigijenski sto puder vadim direktno iz tegle,ali sta sad,zanemaricu to s' ozbirom na efekat koji dobijem. :) Svakako ga toplo preporucujem. Jedina mana je sto nema da se kupi kod nas,bar ga nisam vidjala u lokalnim parfimerijama. Mislim da moze da se kupi online,i kosta 42$.  Jelena :) KisS

Нема коментара:

Постави коментар