уторак, 13. март 2012.

GOLDEN ROSE 3D MASKARA

3D Fantastic Lash maskara je po meni najbolji proizvod GR. Maskarom sam odusevljena. Pre svega dolazi u zavodljivom crvenom pakovanju,koje je upakovano u karton,tako da ste sigurni da ste prvi koji otvara maskaru. Posto sam vidjala u parfimerijama da devojke otvaraju i maskare koje nisu testeri,ova je fino upakovana,tako da nema sumnje da je vec suva,i pola potrosena. Moje trepuske su kratke,ravne,ocajne da se tako izrazim. Ali sa ovom maskarom budu dugacke,uvijene,guste...znaci sve sto zahtevam od jedne maskare,ispunilo mi se kad sam probala ovu. Kada je izasla mislila sam da je i ona jos jedan totalni promasaj GR sto se tice maskara,ali sada sam potpuno razuverena od toga. Ovo je jedina maskara pored colossal da sam je kupila vise puta. Juce sam je kupila po treci put,i kupovacu je i dalje. Jedina mana je sto je pakovanje kao keramicko,tako da sam dve prethodne maskare polupala,ne znam ni sama kako :D to sam samo ja uspela...dosta mojih drugarica je koristi i nijednoj se to nije dogodilo,izgleda da sam ja baksuz :D Cetkica je gumena,iskreno nisam ljubitelj doticnih,jer me ponekad grebu ali ova to ne cini :) Sve sto mogu reci su reci hvale,za nekih 300 din,dobijate maskaru koja je vrh-vrhova. Probajte je za 300 dinara nemate sta da izgubite,a mozete puno da dobijete :)  Jelena :) Kiss :)

3 коментара:

  1. slazem se, maskara je cudo jedno, radi na svakakvim trepkama!!

    ОдговориИзбриши
  2. ja imam onu u narandžastom pakovanju od 185 dinara ,imala sam i onu za 4x extreme volumen ,ali sam zadovoljnija sa ovom u narandžastom pakovanju i imam i onuj za long lasting u dugačkom pakovanju i najbolja mi je , tu još nisam kupila ,ali hoću do kraja obvog meseca ,čim kupim pišem utiske.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nekada davno sam koristila tu 4x,iskreno se ni ne secam kakva je bila :D probala sam i tu narandzastu,ali nije mi nista poseebno,ipak je 3D najbolja od svih,bar za mene :)

      Избриши