петак, 23. март 2012.

Golden Rose-grupna recenzija

Jelena i ja cemo vam u nekoliko narednih postova slikovito prikazivati Golden Rose proizvode, karmine, senke, lajnere, pudere. Trudicemo se da budemo koncizne, imamo mnooogo slika, sve sto vas bude zanimalo pitajte!
Za pocetak cu vam predstaviti nekoliko karmina koji su po meni favoriti za prolece\leto sezonu...uzivajte....



      Klasicni crni s leva na desno:56  57  11 3  67  90  94                                                                                                                       







Ovo su klasicni GR ruzevi u crnom pakovanju. Morate ih voleti jer su zaista divnih boja :)Osim toga najbolje su pigmentovani od svih GR ruzeva. Meni savrseno prekrivaju boju usana(odvratno crvenu). Mana im je sto relativno isusuju usne, mada oni koji inace s tim nemaju problema, nece ih ni ovde biti. Bice recenzija jos karmina, tek se zagrevamo :) I od mene i moje Jele ocekujte lepe slicice  u narednom periodu :)

Sanja <3



3 коментара:

  1. Анониман23. март 2012. 08:13

    113 je preeedivan <3

    super devojke, samo tako nastavite, pratim vas :)

    Alekta :)

    ОдговориИзбриши
  2. Meni licno su prva tri favoriti, nisam ljubitelj narandzastih niti mi stoje(ne stoje mi ni roze al ajd) :D sanja <3

    ОдговориИзбриши