уторак, 06. март 2012.

Golden Rose Silky Touch rumenila :)

 Ovo rumenilo je mekane teksture,lepo se blenda,i postojanost mu je dobra. Solidno je pigmentovano. Dolazi u 10 nijansi od kojih ja imam 210. Nijansa 210 je prljavo roze. Osobama tamnijeg tena bi savrseno pristajala (kao i meni,hihi),mada bi i devojkama svetlijeg tena odgovaralo,ali u manje nanesenoj kolicini.  Pakovanje je dobro,meni stalno ispada i jos se nije slomilo. Uz rumenilo dolazi mala cetkica koja je naravno neupotrebljiva,u mom slucaju je zavrsila u kanti za smece. Pakovanje sadrzi 6g proizvoda.
Swatch je uslikan na dnevnoj svetlosti bez blica,i ovog puta me je kamerica malo bolje posluzila :)  Uskoro neki look :) KisS :)

                      Jelena :)

8 коментара:

  1. ja sam ga imala i prosledila dalje! Ne stoji mi uopste iako volim njihovu sminku

    ОдговориИзбриши
  2. Meni ova nijansa super pristaje,zadovoljna sam jako. Moram da isprobam i njihova terra cotta rumenila,pa cu vas obavestiti dali sam zadovoljna :)kiss

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno rumenilo,imam ga i ja u toj nijansi 210,kupila sam ga neki dan na osnovu silnih pohvala od djevojaka sa Ana foruma:-)
    Posto vidim da donekle imamo slicnu nijansu tena(sa onom od vas koja koristi Manhattan powder matt 80 sand-odgovara mi zimi)preporucila bih i jedno fenomenalno rumenilo isto GR ali terracotta 07-roskasto shimmerasto i prelijepo:-)
    I jedan mali dobronamjerni savjet-ako mozete da uklonite ovu verifakciju pri ostavljanju postova,posto to inace citajuci razne blogove,odbija cure od ostavljanja komentara

    ОдговориИзбриши
  4. Sanja koristi nijansu 80,ja 83 warm sand.. Hvala na preporuci pogledacu :) Vazi,potrudicu se da nadjem to da ukonim sto pre :) kiss

    ОдговориИзбриши
  5. Evo sklonila sam verifikaciju :) hvala na savetu puno :) kiss

    ОдговориИзбриши
  6. Imam ga, moje omiljeno zimsko rumenilo :) rekla bih da mozda malo bolje pristaje brinetama :)

    ОдговориИзбриши
  7. Jeste,ja sam jedno vreme bila tamno plava,sad sam opet brineta i mogu ti reci da mi sada bolje stoji :)

    ОдговориИзбриши
  8. kupiću ga jer nisam ,a puder obožavam ,koristim don juan 62 roze i 75 pink.

    ОдговориИзбриши