уторак, 20. март 2012.

Kim Kardashian make up :)

Trazeci jutros nesto po netu,zapazila sam sliku Kim,sa jakooo lepom sminkom. Tako da sam se malo poigrala i pokusala kreirati slican look :) Dole su proizvodi koje sam koristila u kreiranju looka :)
  

Kao prvo nanesite podlogu na lice,sredite obrve,pa tek onda prelazimo na oci :)

Napravite blago slovo v prateci liniju oka i u pregibu. Koristeci crnu senku.
Zatim preko celog  kapka nanesite rozu senku.














Iznad obrva nanesite belu senku,i to blendajte zajedno sa vec nanesenim senkama. Duz linije oka nanesite sedefasto belu olovku,na voterline crni kreon,i maskaru na trepavice. Jos vam preostaje da stavite rumenilo i ruz i gotovi ste. Ja sam stavila deborah 46 rumenilo,i GR 51 ruz.











Ovako izgleda zavrsen look.
                                  


 Jelena :) Kiss :)

6 коментара:

  1. lepo lepo :D ali kim je kim, najlepsa zena na svetu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jeste :) nisam je bas indenticno skidala,jer nemamo isti oblik ociju,pa mi ne bi pristajalo :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jednom sam natrcala na taj video i probala, mogu ti reci da nema ko nije pohvalio, a skroz jednostavan look :)

    ОдговориИзбриши
  4. Da,lep je look i jednostavan,samo nije nesto sto bih ja inace nosila :)

    ОдговориИзбриши