четвртак, 01. март 2012.

Manhattan Powder Mat

Ovo je tecni puder(meni je vise kremast, ali eto vodi se pod tecni), koji me je jako iznenadio u poslednje vreme. Prvi put sam za njega cula na blogu Make up Make out, i onda se raspitala o njemu, otisla u Bosnu i kupila ga. Imam nijansu 80 sand i ona je odlicna za devojke svetlog tena, toplog i neutralnog podtona. S obzirom na teksturu ovog pudera, mislila sam da ce bit gnjecav na licu i da ce se baaaaas primecivati da ga imam. Medjutim, kao sto sam rekla iznenadio me, i ponasao se bas cool na mom licu, kao da je tu oduvek :) Namenjen je mesovitoj i masnoj kozi. Ne znam kako bi radio na masnoj, ali na mojoj mesovitoj jeeee savrsen!!! Npr, Revlon Color Stay sam skroz zapostavila otkad imam Powder Matt... Jedna stvar mi je nejasna kod ovog pudera, a to je kako puder koji je pun parafina i kojecega moze da mi matira lice bolje nego oil free puderi?? Bila sam u dilemi, vise nisam-odlucila sam da ne izvoljevam nego ga koristim dok god mi radi posao :) Nisam primetila da mi puni pore, sto je prilicno cudno jer ima neke komedogene sastojke, no nema veze. Moja komsinica-koleginica-drugarica-partner u zlocinu-Jelena ima ovaj puder u nijansi 82 mislim da se nijansa zove Beige. I njoj je odlican, takodje je toplog ka neutralnom podtona. Bila sam voljna da sve slikam, i evo kako je to ispalo :)



Nadam se da se vidi da je prilicno gust, a medjutim nimalo gnjecav niti neuredan na licu. Od kada ga imam, stavljam ga bas bas cesto, skoro svaki dan.. Htela sam ovo da podelim sa vama, jer je ovo puder o kome se definitivno malo prica, s ozbirom kako je dobar! Uskoro sledi jedan moj dnevni opusteni look, za koji necu raditi tutorijal, jer je jednostavan. Necu da vas smaram sa stvarima koje verovatno 99.9 posto (ne radi mi tipka sa oznakom procenta:)) ) devojaka zna da uradi, samo cu vam pokazati kako ja to radim, a na vama je da ocenite kako to meni stoji....imam jednu ideju vezanu za svakodnevne lookove, ali i to cete saznati u buducnosti...budite tu negd eu blizini i pratite...uskoro i giveaway.....kisses


                                                                          Sanja <


1 коментар:

  1. Анониман06. март 2013. 20:12

    Huѕsу rollіng waνe bіologіc
    human foot Tаntric Maѕsagе Pin30bad8d6 heightѕ levеlѕ оf alertnеsѕ anԁ compactnеsѕ.


    My sіte; erotic massage London

    ОдговориИзбриши