субота, 07. април 2012.

BASIC cosmetics.. :)


Iako ova kozmetika nije dostupna kod nas,odlucila sam da napisem jedan post o njoj,jer sam jako zadovolja,i koristim je vec dugo.Ova kozmetika spada u rang sa Essence,GR...Dostupna je samo u inostranstvu,tako da ako imate nekoga da vam donese,probajte,nemate puno da izgubite :)
 Ovo je ono sto trenutno imam od ovog brenda,nadam se da cu uskoro dobiti jos neke stvarcice. Probala sam i njihove maskare i senke,koje su bile odlicne.



Pocecu sa rumenilom. Svilene je teksture,lepo se blenda i postojano je. Imam nijansu 03 koja je nezno roze,idealna za dnevne kombinacije,i za postizanje prirodnog izgleda. Na kozi izgleda blago,sedefastog je odsjaja.ako zelite ekstravagantniji izgled moze se lepo nadograditi.





       Sledeci su karmini i sjajevi. Karmini su jako pigmentovani,mekane teksture,ne isusuju usne. Postojani su  po par sati. Sjaj je isto jako pigmentovan,i postojan,jedino mi se ne svidja sto je malo lepljiv,ali na to smo vec navikli.



Nijansa 05. tamno narandzasta,stapa se sa usnama,lepo stoji svim  tenovima.

Nijansa 06,bordo crvena,inace moj favorit,obozavam crvene nijanse karmina.

Nijansa 05,nesto izmedju braon i narandzaste,lepo se stapa sa tamnijim tenom.

Svetlo roza,koja je po meni jako svetla(previse je drecava :D da se tako izrazim),da bih je nosila preko dana,vise mi je za neki vecernji izlazak.


Za kraj su ostale olovke. Lako se nanose,dosta si pigmentovane,ali nisu nesto posebno postojane,3-4 sata i pocnu da se razmazuju. Prve 3 su sedefaste,4 je mat. Olovke za obrve su im super,crnu sam koristila dok sam bila crnka,sad mi sluzi kad sminkam druge. Postojana je jako,izuzetno pigmentovana,malo suvlje teksture.

02, 06, 07, 14... 03

02-Bakarno braon.
06-Nesto izmedju tirkizno plave i zelene.
07-Svetlo plava.
14-sivo crna,mat.
03-crna
Jel ste imali prilike da se susretnete sa Basic kozmetikom? Koji su vasi utisci?

Jelena :) :**

Нема коментара:

Постави коментар