понедељак, 30. април 2012.

Bubuljice, kako ih tretirati

Pravilo number one-NE DIRATI LICE RUKAMA. To je nesto najgore sto mozete raditi svom licu, posebno u ovom periodu kad se pocnemo znojiti vise, kad smo napolju, pipamo svasta, obilazimo butike, diramo brave, novac itd. Ja cak mog dragog pitam jel oprao ruke, kada me mazi :) I zaista sam primetila, kad ne cackam po licu, nema nijedne. A kad sam na fakultetu, i budem po ceo dan, mahinalno se dodirujem po licu, ali sutradan imam i sta da vidim. Naravno, ovo se odnosi na one koji nemaju hronican problem hormonske ili neke druge zdravstvene prirode, jer za to vec postoji neko mnogo strucniji od mene.
Pravilo number two-Umivati se redovno, redovno skidati sminku. Nema tog umora koji ce me spreciti da se umijem i detaljno skinem sve sto natrpam na lice.
Pravilo number three-izabrati odgovarajuce proizvode za negu lica. Ovo je veoma individualno, jer ne moze svakom odgovarati ista stvar. Ima mnogo devojaka sa mesovitom kozom, i nekoj odgovara Avene legere krema. Meni eto ne odgovara, ja sam srecu nasla sa Balea aqua serumom i Balea tages fluidom. Ne izazivaju mi nikakve karakondzule po licu, i lepo neguju. Umivanje blagim sredstvom, npr Balea ph 5.5 washlotion, ako osecate potrebu za tonikom(mada je to po meni totalno nepotrebno) probajte sa nekim takodje blagim, meni je ok Uriage hyseac tonik, kojeg koristim iskljucivo kad mi lice sizne, jer kad mi je lice normalno, ne osecam potrebu sa tonikom.
Pravilo number four-naci dobru kremicu za lokalnu primenu na bubuljicu. Meni odlicno sluzi Lilly krema za problematicnu kozu. Pored nje tu su 5x skuplja Avene triacnel i Avene Cleanance K. Uglavnom, te kremice za kiselinama mi brzo srede bubulljicu. Naravno, ako imate ozbiljan problem sa aknama, hormonskog ili nekog drugog porekla, posavetujte se sa dermatologom, jer resavanje tog problema nije bas lako kao resavanje obicne bubuljice.
U sledecem postu, pisacu o proizvodima za prekirivanje bubuljica, kratera od isith, fleka and co.



Sanja <3

Нема коментара:

Постави коментар