четвртак, 05. април 2012.

Gabrini&Kost rumenila

Kad dodje toplije vreme, ja se zapalim za terakota rumenila, daju zivot mom licu, izgledam kao da sam cak i normalna, nekako zablistam....:)
Imam svoja dva favorita medju terakota rumenilima a to su Gabrini 101 i kost 04. Imam i Golden Rose terakota rumenilo, ali o tome kad dodje GR na red za recenziju.
Necu previse pricati, sve ce vam se samo reci...uzivajte :)

Gabrini teracotta 101



I aj sad ko moze da kaze da nije fantasticno...? Ovo rumenilo je inace poklon od moje Jele(mog partnera u zlocinu:D ) i hvala joj !!! :) A sada.... Kost teracotta 04....




Gore je Kost, dole Gabrini...




Gabrini rumenilo ima neki sedefasti odsjaj, dok je Kost malo shimmerastiji a manje sedefast...
Gabrini je neutralan dok je Kost malo narandzast, u zavisnosti koliko ga stavite, oba su pigmentovana do bola, i mora se paziti....jel vi koristite terakota rumenila i koje vam je omiljeno??




Sanja <3

4 коментара:

  1. naravno da koristimo i obozavamo terakota stvarcice :D
    ovaj Gabrini je bas lep <3
    a i Kost.. uvek mi je tesko da se odlucim, pa obicno uzmem oba, a onda stanem pa razmislim kad cu to da potrosim :D

    mali off, ova cetka za rumenilo iz Oriflame-a, da li joj ispadaju dlake i koliko ti je gruba?

    hvala unapred
    Alekta :)

    ОдговориИзбриши
  2. Pa meni je sad na tapetu GR 07, onda sam mirna sa terakotama jedno 15 godina :D
    Kad sam prala cetku, ispala je jedna dlacica. Mislila sam da ce biti gruba, ali nakon pranja je bas lepa, onako ni meka ni gruba, taman :) Stavljala sam njom ovo Gabrini....za 260din neces naci bolju :)
    P.S. srecna sam sto nam citas blog :)

    ОдговориИзбриши
  3. eto, a ja je otkazala u prosloj porudzbini zbog ne bas tako dobrih kritika i malo mi je Lena odgonetnula sumnje, al reko ajd necu da experimentisem i sad mi je krivo sto je nisam uzela :(

    dobro, sad znam da hocu sledeci put kada bude neko snizenje ;)

    naravno da citam, pratim, prepisujem i zahvaljujem :D

    pozdrav, Alekta :)

    ОдговориИзбриши
  4. Pa ja sm uvidela da sto manje istrazujem i citam o necemu, bolje cu proci :D
    uzmi je, neces se pokajati :)
    Veoma mi je drago sto pratis :*

    ОдговориИзбриши