субота, 14. април 2012.

Golden Rose bronzeri

Veliki sam fan konturiranja lica, obozavam kad vidim dobar kontur, i jako mi je zao sto nemam naglasene jagodicne kosti, pa bi mi kontur jos bolje legao. Prvi bronzer koji sam probala, i kome sam ostala verna je Golden Rose trobojni bronzer. Nakon njega sam probala i Golden Rose terra powder 103 koji je takodje odlican, i trenutno ih koristim naizmenicno. Oba su neutralnog podtona, mozda je trobojni malcice hladniji, ali zanemarljivo. Imaju SPF faktor. Kod trobojnog verovatno necete koristiti sve tri boje, ja koristim dve tamnije, jer je ova svetla neiskoristiva(previse svetla da bi sluzila svrsi).

Mat je, lepo se blenda, samo me nervira sto moram da muljam po ovim tamnijim nijansama, kad mesam sa ovom svetlijom, izgleda bezveze na licu.
Gore trobojni, dole Terra powder 103
Kazu da je slican Benefitovoj Hooli, nije narandzast, odlican za svetlopute devojke. Koristila sam ga i za drugaricu koja je tamnoputija od mene, i fino je izgledao na njoj. Mogla bih reci da je univerzalan.
GR terra powder 103
Gr trobojni bronzer


Swatchevi su bledunjavi, nisam htela da steknete utisak o nekoj velikoj pigmentaciji, jer nisu nesto pigmentovani, truse se osrednje, ali bas ta kolicina koju dobijem sa ovom prosecnom pigmentacijom mi je dovoljna da mi lice izgleda savrseno konturirano :) Videcu ako uspem da se uslikam a da ne izgledam kao ludak(ne mogu lepo da uslikam makeup pa to ti je), pa da vidite Terra powder na delu, trenutno je on zaduzen za kontur :)
Jel koristite bronzere, i koji vam je omiljeni? Ja u planu imam neki kremasti , ali se bojim kako ce se ponasati na mesovitoj kozi.  


Sanja <3

7 коментара:

  1. Анониман01. мај 2012. 04:27

    koliko kostaju oba? :D

    ОдговориИзбриши
  2. trobojni je 250-300 u zaisnoti gde kupujes...a terra je 300-350....:*

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман02. мај 2012. 11:50

    hvala, inace ti je super blog, bas volim blogove sa pristupacnim stvarcicama :)jako sam se navukla na GR sminku, pa mi je tvoja recenzija jako pomogla :D :*

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман14. март 2014. 15:01

    Hej evo jedna ideja za korištenje te najsvjetlije nijanse trobojnog bronzera-može se koristiti umjesto kamenog pudera za matiranje čela, brade i nosa. Ja je tako koristim inače i prezadovoljna sam. Možda ta najsvjetlija nijansa i jeste za to namjenjenja. :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман19. мај 2014. 15:26

    izgleda da tog trobojnog bronzera vise nema u prodaji nazalost.

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман28. јун 2014. 01:59

    nema ga vise,bar ja ne mogu da ga nadjem nigde.

    ОдговориИзбриши
  7. Jel moze neka preporuka za zamenu najtamnije nijanse ovog trobojnog bronzera? Ne znam sto su prestali da ga proizvode meni je bio sjajan..a ovi novi bronzeri vuku na crveno..

    ОдговориИзбриши