четвртак, 12. април 2012.

Kallos pakovanja za kosu :)


 Posto sam do pre par meseci bila crnka,i onda mi je sinulo da predjem u nesto svetlije,morala sam kosu vise puta blansirati,tacnije 3 puta, dva puta sam radila pramenove,i jednom celu kosu blansirala. Nakon toga kosa mi je bila uzasno suva. Nije mi se nesto puno ostetila jer imam jaku strukturu dlake,ali se dosta osusila,i imala sam problema sa rascesljavanjem nakon pranja. Probala sam svakakve maske i regenaratore za kosu,ali mi nisu nista posebno pomagali,moja kosa je i dalje bila suva i zamrsena. Posto sam kako ja kazem "frizer u pokusaju" jer jos nisam zavrsila skolu,u salonu gde sam bila na praksi frizerka je pocela da uzima kallos pakovanja,i primetila sam da dobro reaguju na ostecenu kosu,dok sam musterijama prala. Dolazi nam mnogo blajhanih plavusa,i kosa im je stvarno uzasna da tako kazem,suva,ispucala,ostecena od korena pa do krajeva. Ali sa ovim pakovanjem kosa im se lako rascesljavala,tako da sam uzela i sebi jedno da probam. U pocetku nisam primetila neku posebnu razliku,ali sa vremenom kosa mi je postajala meksa,i svilena na dodir.  Ovo mi je trece pakovanje za redom,traje mi po 3-4 meseca,ima 1000ml. Kallos ima citavu kolekciju za negu kose,ali nisam imala prilike da isprobam nista sem pakovanja,njih sam isprobala sva iz ove kolekcije. Ovo pakovanje je vise prilagodljivo za suvu kosu jer je malo masnije,pa mislim da bi kosu koja nije hemijski tretirana umastilo puno. Neke moje drugarice su takodje uzele ovo pakovanje,neke su zadovoljne neke nisu,sve zavisi od tipa kose. Meni je stvarno pomoglo. Za cenu od 400 din koliko se krece u parfimerijama u mom gradu,za 1000 ml se stvarno isplati.

Sad malo da skrenem sa pomenute teme.Nisam od onih koji nasedaju na reklame da samponi i balzami pomazu ispucalim krajevima da zarastu,tome jedino pomazu makaze. Ali stojim iza toga da kosa mora da se neguje,i redovno sisa,ako hocete da vam bude lepa. Dzabe vam ako koristite deset proizvoda,ako su vam krajevi ispucali,kosa ce se poceti krzati,a kad dodje do korena,tome se tesko nadje lek. Tako da devojke ne budite lenje i nemojte da vam bude zao da idete kod frizera svaka 2-3 meseca da vam malo secne krajeve,jer ako su krajevi lepi i uredni bice i cela kosa i brze ce rasti.
Uskoro detaljan post o svim proizvodima koje koristim za negu kose.
Sta vi koristite za negu kose? :)

Jellena :) :*

7 коментара:

  1. Hej,a gde ima ovo pakovanje da se kupi,ja sam u BG?By the way,svidja mi se blog,samo tako nastavi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман18. мај 2013. 04:22

      http://www.kupindo.com/Za-kosu/12695417_KALLOS-pakovanje-za-kosu-1000-ml

      Избриши
  2. Pa ja ka kupujem u lokalnom frizer shopu..mislim da ga mozes naci i u manjim parfimerijicama...nisam iz Bg-a tako da ti ne znam tacno reci...

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam uzela ovo keratin Nigde ne pise kallos ali je slicno pakovanje, jel si koristila to nekad?

    ОдговориИзбриши
  4. https://www.facebook.com/kallossrbija

    ОдговориИзбриши
  5. Ova pakovanja se mogu naci i na pijaci i kostaju 350 din. Ja sam koristila "KALLOS KERATIN" i odlicno je pakovanje, drzi se oko 5 minuta, ja obicno drzim oko 30 min. ali su rezultati odlicni i ako ga drzitre 5 minuta. Danas sam kupila " KALLOS BANANA" probacu pa Vam javljam utiske :) Inace mi je dlaka jako tanaka a kosa ima gustinu i ova pakovanja kao i "STILL PAKOVANJA OD COKOLADE" za mene su broj jedan!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман18. март 2015. 03:37

    Nije losa Kallos banana, ali meni je nabolja sa keratinom!

    ОдговориИзбриши