понедељак, 30. април 2012.

ko ne voli zivotinje, ne voli ni ljude

Ja mnoooogo volim zivotinje :) I to ne samo male, slatke, mekane, vec se ne bih bunila ni kad bi mi neko kupio kravu :D i nju bih naucila da se mazi :)
Htela sam da razjasnim sta je ustvari ljubav prema zivotinjama. U poslednje vreme razgovaram sa nekim ljudima i dodje mi da ih napucam u facu. Prica jedne devojke: Ja obozavam zivotinje, bas mi momak kupio zeca, mali lep mekan bla bla, ali sam ga pustila, poceo je da smrdi, fuj ko ce to cistiti. Pa maco, ti bi trebala da poctis, ne pada kruna s glave ako pocistis malo oko zeke, od toga ruke jos nikom nisu otpale. A toliko volis zivotinje. Ili macka dobije buve, oni je lepo zapakuju u kutiju i odnesu na neko smetliste, da im ne smeta vise u dvoristu. Ja to ne mogu da razumem. Posebno ovaj deo oko ciscenja kaveza zivotinjama. Ako izaberes da imas zivotinju, moras se nositi sa svime sto ljubav prema istoj nosi. Znamo svi dobro da zivotinje jedu i kake isto kao i mi, i to nije nikakav bauk. Ili zaboraviti nahraniti zivotinju. Zivotinje mozda mogu da brinu same o sebi, kad su u divljini, ali kad je zatvoris u kavez, pa joj ne das da jede, e pa tu vec dolazi deo sa pucanjem u facu.
Ja u dvoristu imam dve zivotinje, ili tri, kako se uzme, cucete i zasto.
Prva je zenka zlatnog retrivera zvana Kendi. Mazulja jedna lenja, debela i dlakava. Ali ja je volim, i cesljam je, i cistim njena govanca gde god da ih ostavi :) I ne gadi mi se. Jede kao ala, ali jbg, trudim se da joj obezbedim svaki dan da se najede. I zato je ovako lepa :) Voli da se mazi, ali samo kad je umorna od trcanja. Inace, skace non stop, hoce da se igra, voli ljude i drustvo.



Ovde je bila beba. Prvenstveno je bila namenjena kao poklon mojoj sestri, ali smo je svi toliko zavoleli. Ko je ne bi mogao voleti sa tim njenim pomalo glupavim braon velikim okicama :)

Ovde je vec velika devojcica :)

Moj drugi ljubimac, koji je izmedju ostalog gej, drpa se s drugim macorima po dvoristu, ali nema veze, volim ga takvog kakav je :) cesto je izubijan, otpale dlake, dva puta sam mu lecila zagnojene rane na zadnjim nogama, neko ga je ubo armaturom, ko god da je-nek zna da ga mrzim iz dna duse. Da znate kako je samo jadnicak patio, dok sam ja obradjivala ranu, on jauce, ali kao da zna da mu pomazem. Sad je ok, iako stalno upada u neke neprilike. Kad me vidi da idem prema kuci, brzo trci pred kucu i sedne, da ispadne kao da me docekao :)) Aaaa, zaboravila sam da kazem kako se zove. PUMICA :D to ga je krstila moja snajka, koja mi ga je i donela :) Bio je najruznije crno mace na svetu, sitno, mrsavo, a sad vidit eu kakvog je smekera izrastao :)


Pozdrav za sve koji nas prate i citaju :D
Zna da uziva :)

Zar nije zanosan? :) Inace, retko ko voli mog macora, jer je crn, a ljudi i u 21. veku imaju predrasude i sujeverni su. Mada, i ne moraju da ga vole. Bitno je da ga ja volim, i da je najgora mazulja na svetu, okrenite ga naglavacke i mazite, i on ce tako stajati :) A on i Kendi su najludji, Pumica lezi a Kendi je lize po glavi, i kuliraju together :)
I trece, nasla sam zmiju u dvoristu :)) Nisam joj dala ime, svejedno mi se ne bi odazvala :D  to je taj treci ljubimac :) Zelela bih da imam cincilu, ali mama ne voli zivotinje u kuci, ali kad ja budem gazdarica negde, imacu puuno zivotinja :)
Jel vi imate neku zivotinju, ako nemate jel bi voleli da imate?


Sanja <3

6 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Imam moju ljubimicu, divni su mackic i kuca, poljubac za njih!

    ОдговориИзбриши
  3. Preslatki su, ja imam 3 kuce, usvojila ih sa ulice, jer kod mene u kraju postoji jako mnogo zlih ljudi koji po ulici razbacuju otrov, zlikovci -.-

    ОдговориИзбриши
  4. OBOZAVAM ZIVOTINJE, divan post. Ljubimci su prediiiiiiiiiiivni, Kendi je <3<3<3

    ОдговориИзбриши
  5. Uf, ja sam slaba na mace, kad vidim mace, raznezim se :)
    Kendi je stvarno prava lepotica, nije sto je moja :))
    Ako nekad budem imala veliko ogradjeno dvoriste, volela bih da imam nekoliko zivotinja, da i moje dete raste upoznavajuci se s njima...animals <3

    ОдговориИзбриши