недеља, 22. април 2012.

Mamma i baby.. :)


Mamma i baby proizvodi mogu se kupiti u lillyju,i imaju ceo asortiman proizvoda (sampone,kupke,losione, ulja,pudere...). Proizvode se u Nemackoj.






Posto ja sminku mogu skinuti iskljucivo sa sapunom,koristila sam Dove,dosta mi je isusivao kozu u poslednje vreme jer mi je bio puno jak. Tako da sam odlucila uzeti neki bebeci. Zatekla sam se u lillyju,i videla ovaj njihov,kad sam pogledala sastav bio je mnogo bolji od niveinih,dove,pa i ostalih bebi sapuna,tako da sam odlucila da mu dam sansu. Evo sada ga koristim vec mesec dana i mogu reci da sam prezadovoljna,i da cu ga koristiti dok god mi bude odgovarao. Sminku mi skine u potpunosti,i maskaru i alajner,bez crnih krugova oko ociju,koza mi bude mekana i svilena na dodir. Posto je pun kojekakvih ulja ne isusuje mi kozu,jos je naprotiv i hrani. Ovo je jedan odlican sapun,kome treba da ti sansu,za cenu od 50 din,koliko sam ja dala za njega vredi probati,ne gubi se puno. kolicina mu je 100g.



Sledeca je mamma i baby krema,koju sam uzela na preporuku moje koleginice Sanje. Prvo sam bila malo odbojna jer je u pitanju bebi krema,a one uglavnom sluze da se beba ne ojede,i nemaju ovako nikakvu drugu funkciju. Ali nakon mesec dana koriscenja,mogu reci da sam jako zadovoljna. Koza mi je hidrirana,meka sto bi rekli kao bebina guza :D  krema se malo teze razmazuje,gusce je teksture,kad ju namazem koza mi bude malo masnija,ali upuje u roku par minuta. Miris joj je divan,ne napadan puno,a oseti se i par sati nakon nanosenja. Cak mi je dobra podloga i za puder,ne bude masna koza,sve lepo upije. Kremica dolazi u zapremini od 150 ml,sto je vise nego ostale kreme koje uglavnom budu od 50-100 ml. Cena joj je bila 170 din. kad sam ja kupovala. Ali kod njih se cene stalno menjaju,ne verujem da ce ikad biti skuplja od 200 din.




Jelena :)

1 коментар:

  1. Анониман01. март 2016. 02:16

    Hvala na ovom postu :) Isprobacu ove poizvode. Sta mislite d ali je ovaj sapun za intimnu negu? Zlatno pravilo-sve sto je skupi proizvod i sto se reklama vrti na TV-u nista ne valja
    tako da verujem da su ovi proizvodi daleko kvalitetniji

    ОдговориИзбриши