уторак, 03. април 2012.

Oriflame cetke za sminkanje...


Ako ste u potrazi za dostupnim a pristupacnim cetkicama,koje su uz to kvalitetne,preporucujem vam da probate Oriflame cetkice. Ja sam pre par meseci uzela foundation brush,i prilicno sam zadovoljna. Cetku koristim kad sminkam druge uglavnom. Ne ostaju crte,ne uvlaci se puno prizvoda kao u neke. Dlaka je sinteticka. Cini mi se da je kostala 350.din.  Imam i cetku za blend,koja je poprilicno velika,i vrlo dobro radi svoj posao. Trenutno jos uvek imam samo jednu,ne znam zasto kada mi je odlicna,moracu uzeti jos koju,jer sam ja od onih sto su malo lenji da svaki cas peru svoje cetkice :) Blending brush je bila oko 250.din. Posto sam bila zadovoljna ovim cetkicama,narucila sam i cetku za rumenilo,koja mi je juce stigla,i naravno vec sam je isprobala. Cetka je od prirodnog vlakna, mekana na kozi,lepo blenda i ne rasipa proizvod. A cena joj je 260.din. Posto je to katalog kupovina cene im variraju od kataloga do kataloga,ali cesto budu i neka snizenja. Mislim da dobar make up zahteva i dobre cetkice,mislim da se vecina nas uverila u to. Pre mi je bilo zao bacati novac na doticne,ali u zadnjih godinu dana sam postala hrcak i samo ih skupljam :) Rekla bih da su mi ove cetkice jedna od boljih investicija,i mislim da necu stati na ove tri. Takodje cetkice izgledaju jako lepo,drska je drvena,crne boje sa sitnim srebrnim sljokicama.


Cetke u mojoj ruci da vidite otprilike koje su velicine.


Jel ste imali prilike da isprobate ove cetkice,koje je vase misljenje?
     
     Jelena :)

7 коментара:

  1. Nisam bas neki katalog kupac. Ja to vise volim prvo vidjet uzivo pa tek onda kupit.
    Uglavnom, htjela sam pitat dali ima u svakom broju oriflame-a cetkica za kupit i da li mozda ima kakav set, a ne pojedinacno. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam ni ja,ovo sam uzela na blef i zadovoljna sam jako. Uglavnom ima u svakom katalogu,i mozes od nih napraviti set,ima ih od prilike desetak,nisam bas sigurna,ima u futrola da se kupi posebno za nih,pa sama sastavljas set. Cena im ne prelazi preko 350 din po cetkici. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Da li je ova treca za tecni puder?

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam tek sad otkrila blog, i krenula u iscitavanje :D
    Meni na zalost ova cetkica za blendanje nije bila dobra za to za sta je namenjena, ali je koristim za korektor i tu je sasvim ok :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори

    1. Meni je savrsena za blend,mozda nekome ko ima jako sitne oci bude velika,ali meni je super :) I svima bih je preporucila,jer u tom cenovnom rangu nece naci bolju :)

      Избриши
  5. Da li opadaju puno dlake? Planiram da kupim par tih cetkica :)

    ОдговориИзбриши