недеља, 01. април 2012.

Rimmel Lasting Finish puder...

Nesto sto me je u poslednje vreme prijatno iznenadilo jeste ovaj puder. Kupila sam ga sasvim slucajno u Liliy-u.  Za razliku od Stay Matte, ovaj puder je dosta dobar i zasluzuje da bude pomenut. Imam nijansu 300 sand. To je topla nijansa,za devojke sa srednje tamnim tenom. Nijansa je prilicno prilagodljiva,lepo se mesa. Ja ga mesam sa afinnitone 24h (30 sand),jer jos nisam dovoljno crna. Dolazi u crnoj klasicnoj tubici od 30 ml. malo je tecniji,pa mi se desi da istisnem vise nego sto mi je potrebno. Podatan je pod prstima,lepo se blenda,pokrivanje je moguce nadogradjivati,mada je meni sa normalnim tenom,dovoljan jedan normalan sloj :)  Mozda bih kao manu izdvojila to sto se malo primeti na licu,ali vestim blendanjem i taj problem nestaje. Izbor nijansi je solidan,rekla bih da za svetliji i srednje taman ten ima dobar izbor,a za tamniji vec i nema. Sve u svemu jedan solidan puder,za 600. din. i vise nego solidan.  Na licu mi je postojan,i lice mi bude matirano 4-5 sati,bez setovanja. Malo je pretenciozno reci da puder na licu moze stajati 25h,ipak mi normalni ljudi spavamo,ponekad se i kupamo :D :D




Slikano bez blica na dnevnoj svetlosti.




Jelena :)

2 коментара:

  1. danas sam ga i ja uzela u nijansi 200, i jako je lepa nijansa. DOdala bih samo da je relativno transfer resistant, jer sam trljala maramicom po obrazu jedva da se trunica boje videla na maramici...to mu je itekako plus :)

    ОдговориИзбриши
  2. E bas mi je drago,ja sam za sada prezadovoljna,nadam se da se necu razocarati :)

    ОдговориИзбриши