среда, 09. мај 2012.

ALCHEMY KOZMETIKA

Jedan novitet u Srbiji, za koji sam saznala na Bambikinom blogu, a potom na forumu Ana.rs. Iscitavsi komentare i utiske o ovom brendu, poslala sam im mail da se raspitam testere, i preporuku za moj tip koze. Predusretljiv Alchemy tim je odgovorio u rekordnom roku(nikad ranije nisam dobila tako brz odgovor, za sta god sam se informisala. Neki cak ni ne odgovore, a time me kao musteriju izgube zauvek). Dobila sam preporuku i savet za negu koze, i poslali su mi testere preporucenih stvari. Juce smo kontaktirali, danas je vec paket na mojoj adresi, stigao je Post expresom, i postarina je kostala 150din. Testeri su u malim preslatkim teglicama, a ja sam se obradovala kao malo dete :) Dobila sam sledece:
Dnevni krem
Nocni krem
Masku za lice
Hidrolat geranijuma sa hijaluronom
Tthe truth serum za lice
The divine serum za oci
Cak i moja mama, koja ne voli kozmetiku, sedela je sa mnom i divila se mirisu preparata i citala prospekte koje sam dobila uz proizvode, a tu je i detaljan opis i spisak svega sto mi je poslano, da se ne zbunim i da znam sta je sta.








Kad isprobam proizvode, update-ujem...imam neki utisak da cu se oduseviti kad probam proizvode...:)
Jeste probali neki Alchemy proizvod, i jel planirate?




Sanja <3





4 коментара:

  1. Анониман17. јун 2012. 11:59

    Ana Dj.
    Kupila sam u Uscu i preporodila mi se koza. Potrosila sam kremu i serum za jedno 3 meseca. gde mogu da ih nadjem sada (u Beogradu). Super post. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Mozes poruciti mejlom, dobijas 10 posto popusta, a cak mislim da je trenutno akcija, sve kreme su 50 posto snizene...

    ОдговориИзбриши
  3. Koliko vremena protekne dok ne pošalju uzorke? Naručila sam ih još pre nedelju dana i ništa...

    ОдговориИзбриши