недеља, 13. мај 2012.

Don Juan karmini


Don Juan je nasa domaca marka, pristupacnih cena i solidnog kvaliteta. Asortiman im je sasvim ok, imaju kamene pudere, pudere u prahu, karmine, sjajeve, rumenila(za kojim patim) itd. Vise informacija mozete dobiti na njihovoj web strani http www.donjuancosmetics.com . Kod mene u gradu se mogu naci samo karmini, ali ja zelim i rumenila i tecne karmine i puder u prahu i i i i  sveee :) Za sada eto imam samo karmine. Pa pogledajte cime raspolazem :)


L-R 14  15  30
L\R 14  15  30
L\R 14  15  30
14
15
30

Karmini su solidno postojani, kremasti, ali malko isusuju, pa je balzam ispod pozeljan. Pakovanje je crno, jednostavno, nestabilno, ali za 130din mi je sasvim ok, snalazim se. Prilicno su pigmentovani, i izbor boja je wow :D Moj favorit je br.15 jer sam manijak za nude nijanse....
Kako vam se cine ovi karmini? Jeste koristile nesto od Don Juan kozmetike? Ja bih volela da nadjem nnjihva rumenila i pudere, posebno bih volela neku hladnu nijansu pudera da koristim za kontur. Ako imate neki predlog, pisite...:)

Sanja <3

5 коментара:

  1. Анониман13. мај 2012. 08:39

    Br. 30 je divan... *.* Ja imam jedan njihov lak za nokte i mogu reci da je to najpostojaniji lak koji posedujem. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Uf, ja ih nešto nigde nisam viđala... 30 mi je savršena boja! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ne znam za lakove, slabo lakiram nokte, ali karmini su super. Meni je 30 prelepa boja koja mi naravno ne stoji, ili ja umisljam. Radicu look sa ovim karminom, pa cu videti vase komentare, iako ja i dalje mislim da mi ne stoji :)) Paa, mogu se naci po manjim parfimerijama, kod mene u gradu ga ima na vise mesta(sve male parfimerije) gde drze GR, RR i slicno...pa pogledaj :)

    ОдговориИзбриши
  4. 15 definitivno...imam ga vec duze vreme, jeste da isusuje, ali je za tu cenu Bog ;)

    ОдговориИзбриши
  5. ja korisim i Don juan i Golden rose , nekada jedne nekada druge ,ali moj omiljeni od Don juan nekada je bio 121 , 122 , a sada je 125 sedef rozi ,to mi je omiljena boja ,kostim don juan oko 15 godina ,a golden rose oko 10 godina i sve zavisi gde ih kupim ,ako ih kupim u Beogradu kvalitetniji je Don juan ,a ako u Pančevu onda je to gr ,sve zavisi da je svež ili ne. jeftino ,a kvalitetno kud ćeš bolje ,ja koristim i lala krem još od detinjsva i odličan je ,a sve sam isprobala i vratila se na njega , ne violim one koji isušuju svega jednom mi se todesilo kod don juan broj 75 prodali su mi stari,ali šta je tu je ,traje dugo ,a ljubičast je , ja samod don juan probala 14 , 15 koristila dugo ,a sad ne mogu ni da gakupim prodaje se jako brzo , 121 , koristila sam dugo ,a i sad ga koristim leti ,kao i 122 , 123 ,a redovno 72 ,imam još i 30 i 31 koji su mi stari oko 10 godina kupila sam ih još u vreme kad sam studirala u Jasmin parfimeriji u Dečanskoj i Makedonskoj , tamo ih više nedrže.
    Od golden rose sam sve probala koristim golden rose silky touch puder u kamenu broj 1 koji obožavam i ne menjam već evo 3 godine ,stavljam ga preko lala krema i supem mi je stoji ceo dan , od ruževa imam i one u crnom pakovanju i to 56 , 57, 60, 72, 76 koji mi je ommiljen , 98 , 117 , 77 , sam koristilla pre, i opet ću ga kupiti , one u bordo pakovanju imam 205 i 212 crveni koji obožavam , pa Urc od kojih imam 12, 54 i 55 , pa i 2000 color broj 113 i 143 , cn

    ОдговориИзбриши