понедељак, 07. мај 2012.

Essence quatrro eyeshadow :)


Posto imam puno senki,davnih dana sam odustala od kupovine doticnih,jer mi stvarno nisu potrebne. Ali kada mi je mama dosla iz austrije,prijatno me je iznenadila,sa dosta sencica. Tako da sam,htela ne htela,morala ih isprobati :) Nisam imala prilike da koristim eseence senke,jer u mom gradu nema dm. Mogu da kazem da su lepe svilene teksture,sa sitnim simerom koji se lepo nadzire  na suncu. Pakovanje im je providno,od cvrste plastike,tako da je mala mogucnost da ce se slomiti ispadanjem. Uz njih ne dolaze ni aplikatori,ni cetkice,sto meni ne smeta,jer mi aplikatori koje dobijem uz senke uglavnom zavrse u kanti za smece.


Prvi quatrro je 08 wood you mind,sa divnim zelenim bojama ,koja su nosive i po dani,a sa malo pojacane crne su super i za vecernje izlaske ko voli jacu sminku. Sadrzi tri simeraste zelene boje,i jednu tamno zelenu sa sitnim zlatnim sljokicama. Pigmentovane su super,lepo se blendaju,i dosta su postojane.

Drugi quatrro je 01 xoxo,sa zanimljivom kombinacijom,bele,ljubicaste,sive i crne senke,koje se zaista lepo mogu iskombinovati. Pigmentacija im je dosta slabija nego prvoj paleti,ali se mogu lepo nadograditi do zeljene boje. Takodje su vrlo postojane,i lepo se blendaju.

Senke se ne truse,dolazi po 5g u paletici.


Swatchevi su slikani na dnevnoj svetlosti.



                         



Senke mi se jako svidjaju,imaju super kombinacije boja,tako da cu kad budem imala prilike sigurno kupiti jos koju paleticu. Ne znam tacno koja im je cena jer nisu kupljene ovde,ali mislim da ne prelaze 500 dinara,jer nisam bas najbolje upoznata sa essenc kozmetikom,i njenim cenama...tako da,ne drzite me za rec to je samo neka moja procena. Svakako ih toplo preporucujem :)

Jel ste imali prilike isprobati essence senke,kakvi su vasi utisci? :)

                                   Jelena :)






4 коментара:

  1. Анониман16. јун 2012. 17:56

    Pa kako kazes da su pigmentovane, kad jedva da se nazire boja na ruci? :)
    Ne znam, meni su Essence senke nesto najgore sto postoji, koliko god da stavim nista se ne vidi :( U njihovom slucaju cena=kvalitet

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su moje essence senke sasvim lepo pigmentovane,a na svocevima sam samo tapnula senku i razmazala. Ne znam gde si kupovala senke,moje su kupljene u Austriji,i mogu ti reci da se primeti razlika izmedju senki kupljenih tamo,i senki kupljenih u nasim Dm-ovima... :*

      Избриши