субота, 26. мај 2012.

Farmasi karmin :)

Farmasi je kozmetika,Turskog porekla. Nalazi se u nekom srednjem cenovnom rangu,imaju i skupljih,a i jeftinijih proizvoda. Ovaj ruz je moj prvi komad njihove kozmetike. Retko kad sam prilazila njihovom standu,uglavnom samo bacim pogled i nastavim dalje. Posto je drugarica trazila neki karmin,i ja sam malo bacila pogled,i ugledala ovaj. Posto sam slaba na ruzicaste nijanse,morala sam da ga uzmem :)


 

Ovaj karmin dolazi u cvrstom,crnom pakovanju,koja izgleda jako elegantno :) Nijansa karmina je 371.  Karmin je ruzicaste boje sa sljokicama,koje jako lepo sijaju na suncu. Nije nesto posebno pigmentovan,treba 2-3 sloja da se dobije verna boja,ali meni to licno ne smeta. Trajnost mu je neka 2-3 sata,sto mi je sasvim dovoljno,a nisam neko ko bi non stop vadio karmin iz nesesera i mackao se...prilicno sam lenja sto se tice tih stvari :D Dobra strana ovog karmina je sto mi ne isusuje usne,kao neki GR karmini,ispod kojih moram da stavim labelo. Cena mu je bila smesna,jer sam uhvatila akciju i platila ga samo 69 dinara :D mislim da regularna cena nije veca od 250 dinara. Steta sto sam zurila,pa nisam procackala jos koji,ali sigurno hocu :)



Swatchevi su slikani bez blica,na prirodnom svetlu.




Dali ste imali prilike da isprobate nesto od farmasi kozmetike? Kakvi su vasi utisci? :)

               Jelena :) :*


6 коментара:

  1. imam odavno neki farmasi, bas je ovakvog oblika, tamno crvene boje i dobro je pigmentovan. meni smeta sto ima te krupne sljokice (cini mi se da ih i ovaj na slici ima), pa se osecaju na usnama, osim toga je skroz ok i ja se secam da nisam platila vise od stotinak dinara, za te pare odlican :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj moj nije nesto posebno pigmentovan kao sto sam rekla,ima sljokice ali se ne osete puno, ali sto kazes za te pare odlican :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман16. јун 2012. 17:49

    Gde ima da se kupi Farmasi u Bg?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To stvarno ne znam,nisam iz Bg-a.. Ali potrudicu se da saznam..

      Избриши
    2. Анониман17. јун 2012. 04:56

      Ups izvini, stekla sam utisak da si ga ovde kupila. Volela bih da probam ali nisam ih videla nigde. Ako slucajno saznas ti napisi :) Pozz!

      Избриши