субота, 19. мај 2012.

Foto Of The Day

Nisam ljubitelj crvene\pink\bilo kakve sem nude boje na usnama, ali u pin up izvedbama mi se svidja, cak i na meni. Meni se ovo sad svidja, ali nisam sigurna da bih otisla sa crvenim karminom u javnost. :) Najlepse od svega jeste to sto sam pronasla novu super cheap stvarcicu sa konturisanje lica, navescu je u koriscenim proizvodima. I izvinjavam se zbog krivudavog lajnera, zaboravila sam da predjem njim nakon lepljenja vestackih trepuskica....a to sam videla tek kad sam sve poslikala i umila se. :) next time necu zaboraviti.


 Proizvodi koje sam koristila:
Manhattan Powder matt puder
Golden rose mat senku 202, 210
Golden Rose perfect lashes eyeliner
Vestacke trepavice Magic Girl br.76(savrsene, prirodno izgledaju, kostaju 60din!!! kod kineza)
Golden Rose bela olovka(izbrisao se broj) za waterline
Essence I <3 Extreme maskara
Golden Rose automatic lipliner br.51
Golden Rose lipstick 221
Golden Rose matt senka br.209 za kontur lica(vise o njoj u next postu)

 Ovaj lajner sam malo pokusala da prepravim u PS ali ne svidja mi se. Ipak, nadam se da necete zameriti (puno) :D
LJubim vas




Sanja <3

5 коментара:

  1. Svidja mi se! Pretpostavljam da si za senku GR 209 seznala na Ani,i ja se razmisljam da je probam :) Samo mi reci koju cetkicu koristis za kontur lica,i koju za rumenilo?

    ОдговориИзбриши
  2. Da, na Ani :) ako s hladan undertone onda nema sta da razmisljas :) Za kontur koristim e.l.f. blush brush...a za rumenilo nekoliko, bice detaljnije u next postu! :*

    ОдговориИзбриши
  3. Kako dobro izvucen liner.... ja se bas mucim kad hocu da izvucemo tako dugacki lajn a lep>(

    ОдговориИзбриши
  4. Meni nekad jednostavno ne bude dan za lajner, iskrivim ga, ili bude nejednako, ali generalno sam se bas izvestila, svaki dan ga stavljam i ispraksala sam se :)

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши