среда, 16. мај 2012.

Frizurica-feniranja and peglanja bez

Pronasla sam ovu fantasticnu zenu na YT, uzivam dok je gledam i dok je slusam, jer ima jako sladak naglasak, a pre svega je talentovana i ima dosta ideja za frizure. Ova frizurica se napravi za 5min bukvalno. Ko ima malo normalniju kosu od moje(moja je suva, ispucala, svakakva od farbanja, blajhanja itd) imadce prelepu zanimljivu frizuru, i niko nece skontati kako ste je napravili, a u sustini ne moze biti jednostavnije :)Ovo nekome moze biti izbor i za matursku frizuru, uz neki lep detalj za kosu svakako moze izgledati elegantno i privlacice paznju. Fantasticna Lilith Moon i frizurice   Pogledajte i video, a i moj uradak koji nije savrsen, ne zamerite...

Slike su malo losije, ali to sam uspela da uhvatim, cisto da vidite finalni rezultat. Kako vam se dopada? Jel imate neke predloge za YT majstorice da pogledam?



Sanja <3


2 коментара: