среда, 02. мај 2012.

MADE IN CHINA

Danas je vecina stvari koje vidimo made in China. Nemam predrasude vezane za doticnu drzavu, mislim da se moze svasta naci i u kineskim radnjama, i mnogo tehnickih uredjaja se proizvodi tamo, a danas hocu da vam pokazem nesto od sminke koju sam kupila kod kineza. Ne znam da li ce se neko odluciti da pudere, rumenila i sl stavlja na lice. Svasta vidjam kod brace Kineza, nedavno sam videla kopije MAC pudera, korektora, rumenila, pa Lancome i Shiseido kreme(!?), Dior rumenilo....Vrlo je ocigledno da su kopije, lose pakovanje, malo smrduckaju. U svakom slucaju, ja ne bih nikad stavila kineski puder na lice, rumenilo bih, jer sam vec probala i nije mi nista falilo. Ali ne praktikujem. Medjutim, kineske senke su me odusevile. Ako ubodete kvalitetne, bicete i vi odusevljene teksturom, bojama i cenom :) Dve senke koje slede u slikama su iz neke palete kupljene ooodavno, i tek skoro sam ih depotovala, i shvatila da je red da se i vi upoznate s njima :)


 
Slikala sam iz vise uglova, da vidite kakav efekat daje. Senke su skoro kremaste teksture, kao kremasti pigment. Truse se minimalno, blendaju se fantazija. Jako lepo otvore oko, ja kombinujem obe, tamnu preko kapka, a svetliju u uglove. Kako vam se dopadaju senke, jeste koristile nesto od sminke "kod kineza" ? :)


Sanja <3

1 коментар:

  1. ja jesam imam njihovu paletu sa rumenilom i senkama , to je ok , kupovala sam i ruževe ,.ali mi se ne dopadaju , lakove sam probala , kao neki OR uvoz iz USA ,ali smrde strašno ik po nekoliko dana na noktima ,tako da ih i nekoristim , meni to ne odgovara jer sam galjiva jako imam osetljivu kožu i to mi smeta.

    ОдговориИзбриши