недеља, 27. мај 2012.

Make up out of boredom :)

Juce sam se malo iz dosade sminkala,evo vidite sta je ispalo iz toga :) Znam da mi  crveni karmin uzasno stoji,ali ga i dalje volim :D 



Na licu imam Rimmel lasting finish u nijansi 300 sand,Elizabeth arden korektor za podocnjake u nijansi 01 ivory, GR trobojni bronzer,flormar rumenilo u nijansi 86.
Na ocima imam senke iz Basic trobojnog seta br 04, crnu mat flormar senku br M11. Flormar maskaru x10 volume. I na obrvama Kostovu olovku,br 04.
Na usnama Golden Rose olovku u nijansi 205,i ruz u nijansi 65.

To bi bilo to,ako vas nesto posebno zanima,pitajte :)

       Jelena :) :*


2 коментара:

  1. Анониман31. мај 2012. 15:14

    Izbjegavaj ove nijanse, "ubijaju" ti boju ociju i pogled - ne mogu doci do izrazaja. Ako vec hoces ovu boju, idi u malo tamnje tonove ne bi li oci zivnule.Roze/ljubicasti tonovi ti puno bolje leze.

    Ne slazem se da je karmin promasaj. Ono sto ti za njega treba je crni GR liner i ILE. Sve ostalo je nepotrebno.

    Illona

    ОдговориИзбриши
  2. retko kad nosim plave senke...ovo mi je samo kuci bilo dosadno,pa sam se sminkala,znam to :) A crveni karmin mi je mnogo bolje pristajao kad sam bila crnka,sad mi karmini boje vina pristaju bolje od ovih drecavo crvenih :)

    ОдговориИзбриши