понедељак, 14. мај 2012.

Mood during the rainy days :)

Mrzim kada se ujutro probudim,pogledam kroz prozor i vidim da pada kisa...to mi ubije svo raspolozenje koje bi imala preko dana...po takvom vremenu jedino sto me raspolozi jeste da uzmem i da se nasminkam :) Jutros mi je sinulo da se nasminkam ljubicasto,inace retko nosim takve boje preko dana,pogotovo u skolu, ali eto danas malo promene :) Evo vidite sta sam nabrzaka namuljala :D























Sta vas raspolozi tokom tmurnog kisnog dana? :)

           Jelena :)
   

7 коментара:

  1. Анониман15. мај 2012. 16:34

    Prelepo! Predivne plave oke! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман17. мај 2012. 05:32

    Imas divne oci!

    Ceo makeup mi se bas dopada, pozdrav

    Alekta :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман18. мај 2012. 03:46

    Koje si rumenilo koristila ovde, mnogo je lepo? :)

    ОдговориИзбриши
  4. Koje si senke koristila, baš su lepe?

    ОдговориИзбриши