четвртак, 10. мај 2012.

Najdrazi karmin ;)


Svi imamo neki komad sminke koji nam je posebno drag,i koji nam uvek upotpuni neki make up. Tako je meni posebno drag ovaj karmin. Prelepe ruzicaste nijanse :D Uz moj ten se stapa savrseno :) Ovaj karmin sam dobila na poklon od drugarice pre par meseci. Ona ga je kupila u Becu,i nema bas neku marku jedino sto pise na njemu je Markwins International. Trazila sam po internetu da nadjem jel postoji neki brend kome pripada tacno,ali nisam uspela da nadjem. Tako da cu ga tesko ikada opet kupiti :(



Karmin je mekane teksture koja je poprilicno lagana,i lako se nanosi na usne. Pigmentovanost je vise nego dobra,dovoljan je jedan sloj karmina da potpuno prekrije moju crvenu boju usana. Traje do par sati,jedem,pijem i on stoji na usnama,mislim da bi i strasne poljubce izdrzao :D Ne isusuje mi usne ni malo,s' obzirom da ga non stop nosim,i nema potrebe da balzam stavljam ispod njega. Ne razliva se ni malo. Izgleda kao mat,ali daje polu sjajan finis.



Jedino sto mi se ne svidja kod ovog karmina jeste njegovo pakovanje,koje je najobicnije moguce crno,sa providnim cepom. Ali ipak pored toga od cvrste je plastike,tako da mi se nije polupao,a ispao mi je mali milion puta :)  Ne znam koja mu je cena jer sam ga dobila na poklon,ali mislim da zaista vredi puno :)
Ko god bude imao prilike da ga kupi,nece se razocarati ako je ljubitelj postojanih i hidratantnih karmina.

 Swatchevi su slikani na dnevnoj svetlosti,bez blica.




Dali volite ruzicaste karmine? Jel znate neku nijasu slicnu ovoj,a da su nama dostupni? :)

                   Jelena :)



Нема коментара:

Постави коментар