недеља, 10. јун 2012.

Apsolventski post!!!!

Evo da podelim i neku licnu stvar sa vama. Ja, tj Sanja :) sam apsolvent na Visokoj skoli strukovnih studija za obrazovanje vaspitaca. U petak smo proslavili apsolventsko vece, bilo je zanimljivo, a najlepse od svega je to sto su me svi redom zaustavljali da snime makeup, jer sam na svojoj stranici na fb od nedavno pocela da objavljujem slike make upa koji uradim. I ljudima se svidja. Nedavno sam i zaradila prvi kes od sminkanja :)
Te veceri sam bila u zescoj guzvi, i na kraju nisam uspela da izvucem tri postene slike, sve su bile mracne i mutne, aparat mi ne fokusira pod losim svetlom, i izvukoh samo sledece. 




Malo sam iseckala svog djuvegiju koji je izrazio zelju da ga ne prikazujem ovde jer se njemu nikad ne svidja kako je ispao na slici...Na poslednjoj slici kiselkast osmeh, mama je vec pocela da davi sa 64.slikom, a ja zurim zurim i kasnim po obicaju :) makeup je bio krajnje jednostavan, neke stvari koje sam koristila recenziracu posebno sutra, radi se o jeftinim a odlicnim stvarcicama. I da preporucim i pohvalim vestacke trepavice Magic girl, koje cu takodje ubaciti u next post, kostaju 60din!!!a predobre su!
Citamo se sutra lejdiZZ :D


                                                                Sanja :)

2 коментара: