четвртак, 21. јун 2012.

essence sun club shimmer


Drage moje, nije me dugo bilo, pise se diplomski, vrucina je i ne stizem. Evo sta sam uspela da recenziram. Radi se o Essence sun club all over shimmer u verziji Blonde, za devojke svetlijeg tena. Ima ga i u verziji Brunnete, za tamnoputije. Po meni razlika nije neka drasticna, obe verzije su dosta narandzaste, ali uy lagano doziranje dobija se super efekat. Izgledom podseca na Bobby Brown Shimmer Brick, dosta je pigmentovano, potrebna je paznja pri doziranju i nanosenju, inace je rezultat fleka preko obraza.
Sastoji se od 6 nijansi, vecina je braon boje, dok je jedna roze, i jedna belicasta.
Pa da krenemo sa slikama.







Swatch radjen na direktnoj svetlosti


Napolju, u blagoj senci


Sve boje pomesane, heavy swatch


I za kraj jos jedna, jer je ovo predivno! :)

Dugotrajnost ove stvarcice nije nesto cime se moze pohvaliti, skoro je kremaste teksture, na mesovitim i masnim kozama, ili setujte kamenim, ili nemojte stavljati :) brise se kao blesavo(a i blenda isto tako), pocesite se po obrazu, i imacete straftu, bas se skida. Ali sve u svemu, meni je prelepo, prelepo kokosasto mirise, pazim da ne diram obraze i meni super!!! cena oko 350din, ako sam dobro zapamtila.
Sutra recenzija jednog FlorMar quada, boje slicne ovom Essence shimmeru, ali veoma postojane  i kvalitetne...citamo se sutra!

                                                           Sanja <3

Нема коментара:

Постави коментар