четвртак, 28. јун 2012.

FlorMar quartet eye shadow

Kvartet u nijansi 401, izuzetno kvalitetne senke, pigmentovane, medjutim nepostojane ukoliko ne koristite bazu. Ja bez baze nigde, i s njom ove senke izgledaju i traju fantasticno. Onako, za svaki dan, boje koje se lako kombinuju, imate i nijansu koja bi mogla glumiti hajlajter, pa ko voli nek izvoli :) Ovaj kvartet kosta oko 250 din.
Pogledajte slicice :)





Jedan look u kom sam koristila ovaj kvartet i crnu Fm senku kao lajner



Senke su vrlo podatne, lako se blendaju, ne rasipaju se, jedino ova tamno braon je malo manje pigmentovana, i najlepse se nanosi prstima, i to je jedina mana ovom quadu :)
Jedan mali nagovestaj...dolazece recenzije:
-Golden Rose Style Liner
-Avon solutions krema Complete Balance Day
-Flor Mar perfektni lak :)
-Loreal Infallible senka
pa se citamo devojke!!! :*


                                                     Sanja <3

2 коментара:

  1. Jos ova paleta mi fali da se kompletiram :)
    Cudo jedno, meni bas dugo traju i bez baze. Sad se bas gledam - jutros umesto olivke namazah onu zelenu iz letnje palete i evo jos stoji :))

    ОдговориИзбриши
  2. Da, ali ti imas suvlju kozu, to sam shvatila iz tvojih kozmetickih postova :) A moja je mesovita plus mi se kapci maste prilicno....Hmm imam i letnju paletu, i roze paletu :0 koju inace uopste ne koristim, ali nek' se nadje...:))

    ОдговориИзбриши