среда, 06. јун 2012.

Malo varanja nije na odmet&najjednostavniji makeup

Pod ovim malo varanja nije na odmet mislim na varanje u sledecem: Napraviti svoj ten malkice tamnijim nego sto jeste, i ubediti ljude da je to vasa prirodna boja kad pocrnite :) Za mene je biti preplanulo lice nemoguca misija. Nos mi se zacrveni od sunca, izgorim, i na kraju imam neki blagi trunku tamniji ten. I vise se ni ne suncam ,jer je bezuspesno. Aaali, kupila sam tamniji puder, i mesala ga sa ovim koji trenutno koristim da bih dobila taj malko pocrneli ten. Ujedno sam se nasminkala za odlazak do grada na kafu, brzinski i sa minimalno sminke. Pa pogledajte....WARNING: prvu sliku ne pokazivati deci....




Mislim da je razlika u boji tena ocigledna :) I izgledam malo zdravije(normalnije) nego kad sam u svojoj natural boji. Cesto se nerviram sto ne mogu da pocrnim, pa se onda pomirim s time, pa mi onda opet bude krivo. Neki makeup ne mogu da iznesem, jer sam previse bleda. Ljudi me pitaju ponekad jesam li bolesna...ali to mi je sto mi je. Imam puno mladeza, u solarijum ne smem, i ne zelim, tako da je varanje jedino sto mi preostaje :) jel vi varate?? :D

A sto se sminke tice, sve se svelo na sledece:
Revlon 180 sand beige pomesan sa Affinitone 40(jako jako taman puder)
GR senka broj 209 za kontur lica i ociju
Artdeco baza za senku
I <3 Extreme maskara
Kost 04 olovka za obrve
i eto, najminimalnije 5 proizvoda....kako vi stojite sa letnjim danima i makeup-om? Gledajuci moju okolinu, izgleda da se samo ja sminkam na 30+....:D


                                                                      Sanja <3

4 коментара:

  1. pa bas si lepo preplanula :) super ti je sminka, i oci su ti super, mada mislim da sam ti to vec rekla > mozda i vise puta :D

    ОдговориИзбриши
  2. e da, i jos sam htela nesto da vam predlozim. svidja mi se blog, i sve je bolji, dobri su vam look-ovi, recenzije, i mislim da biste mogle da imate mnogo vise publike. i to ce se desiti sigurno, vremenom, a ono sto bih htela da vam predlozim su malo vece fotografije u postu, znaci ne kad kliknem da se uvecaju nego da budu vece u okviru teksta, npr. sve ih secni u programu u kome ih smanjujes na npr. 500 ili 600px, koliko je vec sirok ovaj crni okvir, i da sve budu jednake po sirini i tako malo vece. nadam se da se ne ljutite, ovo je stvarno dobronameran predlog, i ne bih vam ovo pisala da ne mislim da se trudite i da mi se ne dopada vas blog :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala za oci :D i hvala za savet...prvo da izvrtim kako da ih tako nariktam, pa onda sledeci post sa novim slikama :D

    ОдговориИзбриши