понедељак, 11. јун 2012.

Moja make up prica :)

Posto pratim puno blogova,uvek mi je zanimljivo da citam make up price blogerica, Tako da sam i ja odlucila da napisem moju make up pricu :)

1.Sa koliko godina si pocela nositi make up?
Kao mala sam uzivala gledajuci komsinicu kako se sminka,pa sam uzimala maminu sminku i pokusavala to isto napraviti,ali uglavnom sam na kraju licila na cirkus :D uskoro me je prosao period ludovanja i svrljanja sminkom,ali ponovo se vratio u nekom sestom,sedmom razredu O.S. kada su pocele skolske zurke,onda sam opet pocela sa sminkanjem,ali to je bila,vrlo dobro se secam bela masna senka na kapak,crni kreon,i maskara :) i to je tad bilo puno za moj uzrast,nisu se devojcice sminkale kao sad...pa su me uglavnom svi cudno gledali :D

2.Kako si krenula sa sminkanjem?

U osnovnoj skoli kao sto sam napisala biilo je to samo za skolske zurke,i neke rodjendane. Prvi put sam puder stavila za malu maturu,ne bi ga ni tad stavila da nisam isla na sminkanje. Leto pre prve godine srednje pocinjem malo vise da se sminkam,kombinujem razne senke,pudere :) kad sam krenula u srednju skolu drugarica iz razreda je stavljala alajner,sto mi se jako svidelo,tako da sam ga i ja kupila i pocela da ga stavljam...u pocetku je bila kriva linija,smesno...ali vremenom sam se izvestila tako da mi je sad alajner jedan od najvaznijih komada sminke.... Onda kasnije otkrivam beauty zajednicu na you tobe i pocinjem se vise zanimati za kozmetiku :) to traje do danasnjeg dana,i nastavice i dalje da traje :D

3.Navedi neke od svojih najdrazih make up brendova.

Posto nisam zavisnik od brendova kod mene se svasta moze naci... Na primer od Golden Rose obozavam karmine,senke,rumenila,bronzere,kamene pudere :) ; Gabrini volim njihova rumenila i senke :) ; Deborah rumenila :) ; Maybelline pudere i maskare obozavaaam :D ; Basic rumenila,karmine,i senke... Takodje nadje se tu po nesto i essence,rimell,aura,artdeco...takodje imam i nekih kineskih sencica i mogu reci da su abnormalno pigmentovane... svasta stigne u moje ruke :D...samo sam jakooo odbojna prema max factor proizvodima,nemam apsolutno nista od njihove  kolekcije...

4.Sta ti znaci make up?

Make up za mene prvenstveno znaci opustanje i uzivanje :) obozavam  sminku,da se sminkam,da sminkam druge... Kada mi nije dan uvek mi popravi raspolozenje,to je nesto sto prosto uzivam da radim... Mogu isprobavati svasta novo,igrati se sa sminkom...i svasta jos nesto lepo :D

5.Kad bi morala nositi samo 4 prozivoda sta bi odabrala?
Puder, bronzer (zato sto ga mogu koristiti kao rumenilo,za kontur,kao senku), maskaru,i alajner :)

6.Sta ti je najdraze kad se radi o make upu?
Kad posle ne ispavane noci ucini da izgledam odmornije,kada mi prekrije moje crvene flekice po licu,koje imam kad ustanem... Kada se mogu igrati sa sminkom :) ma sve mi je drago kad je u pitanju make up :)

7.Tvoje misljenje o duelu izmedju drugstore i high end kozmetike?

Mislim da ono sto je najskuplje nije uvek i najbolje,tako da sam ja za drugstore.


8.Najbolji savet koji bi dala pocetnicama u sminkanju?

Za pocetak sto manje sminke to bolje :) nemojte da preterujete sa puderom,rumenilima,i senkama jer nekad to zna da izgleda previse napadno,i odbojno :) Sto prirodnije za pocetak :) kasnije kad se ustosite u sminkanje onda na red  dolazi experimentisanje :) I naravno obavezno skidanje sminke pre spavanja,zgrozim se kad cujem da devojke legnu sa sminkom,a izgovor im je bio da su bile umorne...da ste najumornije na celom svetu,skinite sminku pa onda u krevet na odmaranje..

9.Jedan make up trend koji nikad neces razumeti?

Svi smo mi razliciti  tako da su razliciti i nasi pogledi na make up. Nemam posebno ni jedan trend koji me odbija...

10.Sta mislis o beauty zajednici na You Tube-u?

Kao sto sam vec rekla,aktivno sam pocela da se sminkam i istrazujem make up,tek kad  sam otkrila beauty zajednucu :) Tako da preporucujem svim devojkama da pogledaju nesto,moze se svasta nauciti. Ja na primer volim da gledam MakeupGeekTw,obozavam Marlenu i njen prelep glas,prosto uzivam kad ju slusam :) Volim takodje i seste Pixiwoo...ima svasta zanimljivo tako da ko voli nek izvoli :)


Nadam se da vam se dopala moja make up prica,ako vas jos nesto zanima pitajte :)
 
  Jelena :) :*

2 коментара: