понедељак, 11. јун 2012.

TOP PROIZVODI U MAJU MESECU

U ovom postu naslo se malo proizvoda u puno slika. Vecinom koristim iste proizvode za lice, tipa podlogu, puder, olovku za obrve, a sa senkama volim da eksperimentisem. Naisao mi je period kad sam opsednuta taupe i svim smedjim i prirodnim nijansama senki, te se na ovim slikama nalazi ova smedja Flormar. A kako volim da naglasim "outer V' crnom senkom, u favoritima se nasla i crna Flormar senka. Za kontur dobra i proverena stvarcica, Golden Rose senka, i karmin Flormar koji je odlicna letnja nijansa za sve tenove. Tu su i dve meni najznacajnije cetke za sminkanje, Oriflame i e.l.f.

Za negu tela najvise sam koristila Balein kakao buter
top proizvodi
Flormar shimmer senka 010

s leva na desno:FM 004   FM 010   GR 209
s leva na desno:FM 010   FM04   GR209
s leva na desno:FM010   FM04   GR209
Golden Rose mat senka u nijansi 209

FM010   FM004 od gore na dole
GR 209
FlorMar lipstick L16
e.l.f. cetka za rumenilo
pljosnata i uzana, koristim je iskljucivo za kontur

Oriflame cetka za rumenilo, odlicna za pecena i terakota rumenila, grublja, dobro kupi proizvod


Moj najveci favorit od svih je Golden Rose senka koju koristim za kontur. Prelepa neutralno taupe\braon nijansa, izgleda vrlo prirodno na obrazima. Devojke sa hladnim i neutralnim podtonom-go for it.
Ipak bih izdvojila i FM karmin, hidratantan, kremast, solidne trajnosti i tako prelepe nude-breskvaste boje.
O Balea buteru nema mnogo da se kaze osim da je beskrajno hranljiv i da mi dodje da se pojedem koliko dobro mirise. :)
Koji su vasi favoriti???

                                                        Sanja <3

2 коментара:

  1. Анониман17. јун 2012. 00:30

    L 16 diiivan <3
    Ps. cestitam ti na zaradjenim paricama od sminkanja, divno sve to radis :)
    pozdrav Alekta :)

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno je divan, kremast, ugodan, i cesto ga nosim.:) Hvala hvala, bilo je toga jos :D

    ОдговориИзбриши