среда, 11. јул 2012.

Avon Complete Balance Day Creme

E pa lejdiZ upoznajte se sa savrsenom kremom sa mesovitu kozu!!! :) Krema iz Avona, iz kolekcije Solutions. Konkretno u ovoj kolekciji mozete naci jos i penu za ciscenje lica, tonik i nocnu kremu.Oil free formula koja ne isusuje-provereno-sve kreme koje su oil free isusile su me do bola, a ova je hidrantna, nema zatezanja, a nema ni prosijavanja. Sadrzi SPF 15. Mada mislim da na ovoj temperaturi ne mozete da se ne oznojite, pa se prosijavanje ne cini toliko velikim problemom :) U svakom slucaju, za vecernji izlazak ili neko normalno vreme, krema je zaista fantazija, koristim je skoro mesec dana i u potpunosti sam zadovoljna. Nije izazvala nijednu bubuljicu/promenu na kozi, jako je lagana a opet hidratantna. Svakako je preporucujem, cena je od 500-650din u zavisnosti od kataloga, ponude i snizenja. Devojke sa mesovitom kozom ce biti veoma zadovoljne ako kupe. Evo par slicica, veoma lepo izgleda, lepo pakovanje + uputstvo(kao da ne znam kako se koristi krema :D ) i jako sam srecna sto sam pronasla kremu koja mi potpuno odgovara a sasvim je pristupacna.







Нема коментара:

Постави коментар